Рибальське містечко вкрили сітками-привидами, щоб нагадати про загрозу його зникнення
12 Бер 2025, 17:17

Рибальське містечко вкрили сітками-привидами, щоб нагадати про загрозу його зникнення

У співпраці з агентством TBWA турецька мережа супермаркетів CarrefourSA запустила ініціативу, яка спонукає до роздумів, у маленькому рибальському містечку Оджаклар.

Містечко було оповите величезними, схожими на павутину, «сітями-привидами» (рибальськими сітями, викинутими в океан), створюючи моторошну та тривожну картину антиутопічного міста, покинутого його мешканцями — суворе попередження про майбутнє Оджаклара, якщо рибна промисловість загине.

З повідомленням «Якщо рибальство помре, Оджаклар помре!», проєкт «Ghost Town» спрямований на захист прибережних міст, які покладаються на дрібне прибережне рибальство як засіб існування, і підвищення обізнаності про стійкість морських екосистем.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео