Рибальське містечко вкрили сітками-привидами, щоб нагадати про загрозу його зникнення
12 Бер 2025, 17:17

Рибальське містечко вкрили сітками-привидами, щоб нагадати про загрозу його зникнення

У співпраці з агентством TBWA турецька мережа супермаркетів CarrefourSA запустила ініціативу, яка спонукає до роздумів, у маленькому рибальському містечку Оджаклар.

Містечко було оповите величезними, схожими на павутину, «сітями-привидами» (рибальськими сітями, викинутими в океан), створюючи моторошну та тривожну картину антиутопічного міста, покинутого його мешканцями — суворе попередження про майбутнє Оджаклара, якщо рибна промисловість загине.

З повідомленням «Якщо рибальство помре, Оджаклар помре!», проєкт «Ghost Town» спрямований на захист прибережних міст, які покладаються на дрібне прибережне рибальство як засіб існування, і підвищення обізнаності про стійкість морських екосистем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину