Розгублені діти стали героями ролика Burger King
17 Тра 2023, 15:30

Розгублені діти стали героями ролика Burger King

Чи є рослинне м’ясо овочем і звідки беруться кавуни без кісточок? Це лише кілька запитань, які виникають під час третьої участі Burger King у відзначеній нагородами кампанії «Confusing Times».

Кампанія створена у співпраці з агентством David Madrid. Випуск рекламного ролика, що просуває рослинне меню мережі ресторанів швидкого харчування, став щорічною подією.

Цьогорічний 80-секундний фільм представив дитячий погляд на світ і має на меті висвітлити такі пункти меню мережі, як сендвіч Long Chicken, воппер та нагетси, не пов’язані з м’ясом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У фільмі показано кількох дітей, які стикаються з різними заплутаними ситуаціями, ставлять невинні запитання про життя та навколишній світ, що пов’язує їх із розгубленістю, яку вони відчувають щодо продуктів рослинного походження.

«Цьогорічна кампанія повертає нас до витоків стрибка Burger King у рослинний сегмент, який розпочався з воппера на рослинній основі і відтоді неухильно розширюється», — сказала Сабріна Ферретті, віце-президентка, керівниця відділу маркетингу Burger King.

«З Колумбією, яка додала рослинну довгу курку і нагетси, і країнами Європи, які пропонують більшість сендвічів і нагетсів з рослинними альтернативами, ми охоплюємо все, аж до рослинного Воппера Джуніора. Ця глава «Confusing Times» робить велику роботу з оновлення платформи, одночасно задовольняючи потреби більшої кількості гостей», — додала пані Ферретті.

Розкажіть друзям про новину