А що, якби одного імені було достатньо, щоб розпалити найцікавішу конкуренцію у світі реклами?
В Уругваї Burger King знайшов хитрий і дуже пікантний спосіб привітати свого нового амбасадора — футболіста Рональда Араухо. У чому ж полягає фішка? У тому, щоб максимально використати ім’я і при цьому згадати найвідомішого клоуна у світі фаст-фуду.
Все починається з інтригуючого відео: яскравий чоловік, одягнений у жовте, з червоною перукою на голові, сидить самотній у фургоні. Атмосфера похмура, меланхолійна, майже гідна авторського фільму на кшталт «Джокера». Він потягує каву, відкриває газету і бачить на першій шпальті: «Офіційно: Рональд підписав контракт з Burger King». Звичайно, ми одразу згадуємо про Рональда Макдональда. Але це не він. Ну… не зовсім.
У фінальному повороті сюжету, настільки абсурдному, наскільки і смачному, персонаж приїжджає на місце оголошення, щоб в кінцевому підсумку бути виштовхнутим за кадр самим Рональдом Араухо. Справжнім Рональдом цієї кампанії. Захисник ФК «Барселона» і висхідна зірка уругвайського футболу, він стає новим обличчям Burger King Uruguay. І цією акцією бренд робить гучний крок.
Burger King ніколи не згадує свого конкурента, але все вказує на нього: зовнішній вигляд клоуна, візуальний світ, постановка, навіть ім’я амбасадора.
Це добре відома стратегія бренду, який є експертом у креативних атаках на McDonald’s, ніколи не називаючи його безпосередньо. Все це з гострим гумором, не втрачаючи з виду головну мету — оголосити про міцне партнерство з місцевою зіркою.