Британська платформа порівняння фінансових послуг Confused.com запустила оновлену бренд-платформу, щоб підкреслити душевний спокій, який може запропонувати порівняння цін для прийняття важливих фінансових рішень.
Ролик, створений агенцією Leo Burnett UK, оспівав почуття полегшення та радості, які відчувають люди, коли з них знімається тягар важливих фінансових завдань. У ньому показано людей, які йдуть по життю з новою енергією та бадьорістю та задоволено насвистують під мелодію «Finnish Whistler» Роджера Віттакера після того, як вони скористалися сайтом для купівлі страховки.
«Вибір страхового полісу може бути стресовим завданням. Це те, з чим ми всі можемо зіткнутися, і в цьому полягала наша мета — створити щось, що буде зрозумілим, — говорить керівниця відділу реклами та соціальних мереж Confused.com Марія Хавелл-Джонс. — Страхування — це одне з тих завдань, які виникають щороку, і потрібен час, щоб знайти правильне покриття та ціну. Але коли ви це робите, це таке полегшення. Ця кампанія чудово це відображає, і ми дуже задоволені роботою, яку ми виконали з Leo Burnett».
Марк Елвуд, креативний директор Leo Burnett UK, додав: «Це наша перша робота для Confused.com, і ми не можемо не пишатися цим. Ідеї креативних платформ завжди сильніші та міцніші, коли вони прості. «Just used Confused» — це одна з тих дійсно простих відповідей, які миттєво западають в голову. Далі — творча робота — свист. Ми відзначаємо відчуття економії грошей з Confused.com невеличким свистом. Від AV до TikTok, ми будемо свистіти… не соромтеся приєднуватися».