Ролик закликав провідні компанії підтримувати працівників, що хворі на рак
19 Січ 2023, 10:45

Ролик закликав провідні компанії підтримувати працівників, що хворі на рак

Занадто часто співробітники беруть на себе зобов’язання приховувати той факт, що вони мають рак. Вони побоюються, що повідомлення про свій діагноз роботодавцю може коштувати їм роботи. Це стало ясно генеральному директору Publicis Артуру Садуну, коли він отримав тисячі таких відгуків після того, як повідомив, що у нього діагностували рак та лікували від нього.

Щоб протистояти стигматизації раку на робочому місці, Садун та Publicis Foundation дебютували у Давосі з роботою «Working with Cancer». Понад 30 компаній уже пообіцяли створити робочу культуру, що підтримує, спрямовану на відновлення. Садун запросив всі підприємства будь-якого розміру приєднатися до руху на workwithcancerpledge.com. Ініціативу підтримують провідні онкологічні організації, зокрема Меморіальний онкологічний центр імені Слоана-Кеттерінга, Центр дослідження раку Макміллана та Інститут Ґюстава Руссі.

«Те, що ми намагаємося зробити тут, — це стерти тавро занепокоєння з приводу відкритих розмов на робочому місці», — говорить Садун The Drum. «Робота з раком починається з однієї дуже важливої передумови: у кожної другої людини протягом життя буде діагностовано рак. Це означає дуже просто, що рак буде частиною всього нашого життя. І, сподіваюся, це не стосується вас і ваших близьких, але стало ясно, що нам усім доведеться працювати з раком».

Статистику надано Американським онкологічним товариством. І 50% цієї групи каже, що вони бояться розповісти своїм роботодавцям про свій рак, хоча більшість із них (92%) вважають, що підтримка на роботі позитивно впливає на їхнє здоров’я.

«Ініціатива «Working with Cancer» почалася з мого особистого досвіду», — говорить Садун. «День за днем ми проповідуємо нашим клієнтам, що в постпандемічному світі прозорість — це все… Я міг би збрехати. Більшість людей, з якими я розмовляв, сказали не [розкривати діагноз раку], тому що коли ви виходите на публіку, це ранить людей, яких ви любите. Це ускладнює завдання. А по-друге, професійніше, ми показували вразливість. Але це виявилося силою. Тоді ми цього не знали».

Ініціатива вже отримала підтримку від провідних світових організацій, включаючи Abbvie, Adobe, AXA, Bank of America, BNP Paribas, BT, Carrefour, Citi, Disney, EE, Google, Haleon, L’Oréal, Lloyd’s, LVMH, Marriott, McDonald’s, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Orange, Omnicom, PepsiCo, Reckitt, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon та Walmart.

Зобов’язання Publicis, зокрема, пропонує хворим на рак як мінімум рік гарантованої роботи та персональну підтримку, коли вони повернуться на роботу, а також доступ до групи таких же людей, щоб вони не відчували себе самотніми.

Ця робота отримає надзвичайно яскраве висвітлення у Всесвітній день боротьби проти раку (4 лютого). Publicis Group запустить кампанію, що охоплює понад 100 мільйонів доларів у засобах масової інформації, пожертвуваних партнерами. Meta також пожертвувала 1 мільярд показів.

Запуск реклами натхненний відгуками, які отримали Садун та його команда. Перший емоційний ролик ставить глядачів на місце людей, які роблять вигляд, що на роботі все гаразд.

У заклику йдеться: «Приєднуйтесь до нашого зобов’язання щодо викорінення стигматизації та відсутності безпеки на роботі для хворих на рак».

Розкажіть друзям про новину