Бренд засобів особистої гігієни Harry’s запустив «Feel Good, Fellas», платформу бренду, яка відзначає внутрішню впевненість, яку може принести гарне гоління.
Для запуску платформи креативне агентство The Or створило фільм, який розповідає про бізнес-лідера, чий світ змінився після того, як його молодший колега під час зустрічі впевнено робить сацума-пілінг.
Мета кампанії – показати, як гарне гоління може призвести до легкої ін’єкції впевненості, необхідної кожному чоловікові в повсякденному житті. Це робить акцент на слогані та платформі бренду «Feel Good, Fellas», а також на глобальній соціальній місії Harry’s, яка підтримує організації, що мають спільні зобов’язання щодо забезпечення доступу до психічного здоров’я для чоловіків. З моменту запуску бренду Harry’s пожертвував понад $12,5 млн на підтримку цієї справи.
Бен Денсер, директор з маркетингу бренду Harry’s, прокоментував: «У світі, який диктує, якими мають бути чоловіки і як вони мають виглядати, Harry’s відзначає чоловіків, які прокладають свій власний шлях і роблять вибір, який працює найкраще для них. Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з The Or, який завдяки нашій новій креативній платформі бренду ідеально вловив цю ідею відстоювання внутрішньої впевненості через прості повсякденні перемоги».
Це перша кампанія для бренду від The Or, яке стало провідним креативним агентством Harry’s у Великобританії у листопаді минулого року.
Шарлін Чандрасекаран, виконавчий креативний директор The Or, додала: «Для нашої першої кампанії для Harry’s ми хотіли перейняти безтурботний характер бренду, щоб пролити світло на ідею про те, що гарне гоління має вирішальне значення для того, як ви себе почуваєте, а не тільки як виглядаєте. Впевненість у тому, що гоління сацумою – це ідеальний спосіб передати послання «Feel Good, Fellas»: маленька щоденна перемога, яка може мати довготривалий вплив».