The Woolmark Company, організація, що займається контролем якості пряжі та виробів із вовни, випустила гостросюжетний ролик, побудований на ідеї, що кожен синтетичний одяг, який коли-небудь виготовлявся, існує в тій чи іншій формі і сьогодні.
Щоб втілити цей факт у життя, австралійський виробник вовни об’єднався з рекламним агентством 20something та продакшн-компанією Park Village, а також з режисерами Сілом ван дер Вордом та Йоріком Дозі зі студії Birthplace.
Натхненна такими фільмами, як «28 днів потому», ця гостросюжетна реклама демонструє одяг з поліестеру, що дивовижним чином оживає, втілюючи зомбі, які блукають вулицями. Ця бентежна історія ефективно доносить основну ідею у прямолінійний, але впливовий спосіб.
«Минуло майже 90 років відтоді, як було створено перше синтетичне волокно, і моторошне усвідомлення того, що кожна синтетична річ, яка коли-небудь вироблялася, все ще існує і переслідує нашу планету, викликає тривогу. Чи то на звалищах, чи то у вигляді мікропластику, вони всюдисущі, — пояснює співзасновник 20something Вілл Таке. — Щоб пояснити це, ми хотіли провести паралелі з жанром жахів, зокрема, зі світом, зруйнованим зомбі. Ми хотіли використати феномен екранізації «Останніх з нас». Паралелі між тим, як синтетика поширюється по всьому світу, нагадують жахливе поширення смертоносного грибка, що викликає зомбі».