Ролик у стилі фільмів жахів зобразив апокаліпсис синтетичного одягу
23 Вер 2024, 17:04

Ролик у стилі фільмів жахів зобразив апокаліпсис синтетичного одягу

The Woolmark Company, організація, що займається контролем якості пряжі та виробів із вовни, випустила гостросюжетний ролик, побудований на ідеї, що кожен синтетичний одяг, який коли-небудь виготовлявся, існує в тій чи іншій формі і сьогодні.

Щоб втілити цей факт у життя, австралійський виробник вовни об’єднався з рекламним агентством 20something та продакшн-компанією Park Village, а також з режисерами Сілом ван дер Вордом та Йоріком Дозі зі студії Birthplace.

Натхненна такими фільмами, як «28 днів потому», ця гостросюжетна реклама демонструє одяг з поліестеру, що дивовижним чином оживає, втілюючи зомбі, які блукають вулицями. Ця бентежна історія ефективно доносить основну ідею у прямолінійний, але впливовий спосіб.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Минуло майже 90 років відтоді, як було створено перше синтетичне волокно, і моторошне усвідомлення того, що кожна синтетична річ, яка коли-небудь вироблялася, все ще існує і переслідує нашу планету, викликає тривогу. Чи то на звалищах, чи то у вигляді мікропластику, вони всюдисущі, — пояснює співзасновник 20something Вілл Таке. — Щоб пояснити це, ми хотіли провести паралелі з жанром жахів, зокрема, зі світом, зруйнованим зомбі. Ми хотіли використати феномен екранізації «Останніх з нас». Паралелі між тим, як синтетика поширюється по всьому світу, нагадують жахливе поширення смертоносного грибка, що викликає зомбі».

Розкажіть друзям про новину