Ролик у стилі епохи Регентства розповів про неромантичні наслідки незахищеного сексу
13 Чер 2024, 12:51

Ролик у стилі епохи Регентства розповів про неромантичні наслідки незахищеного сексу

За мотивами таких хітів, як «Ярмарок марнославства», «Гордість і упередження» та «Бріджертони», благодійна організація Brook та бренд сексуального здоров’я Pasante створили гумористичний ролик про небезпеку незахищеного сексу, натхненний епохою Регентства.

У яскравому та зухвалому ролику та серії приголомшливих візуальних ефектів креативне агентство Leith показало, що наслідки незахищеного сексу не завжди такі романтичні, як можна було б припустити, дивлячись на ці гостросюжетні телепередачі та фільми.

Оскільки сексуальне здоров’я все ще залишається табуйованою темою, Leith використало гумор, свіжі дані та стратегічний досвід, щоб показати, що будь-який незахищений секс несе в собі ризики. І що може бути кращою можливістю для взаємодії з молоддю, ніж використання захоплення сексуально-позитивними та гарячими шоу епохи Регентства?

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Палкі витівки, показані в історичних телевізійних cеріалах, можуть наштовхнути на думку про ночі без наслідків у незайманих особняках, але насправді інфекції, що передаються статевим шляхом, такі як гонорея, сифіліс і хламідіоз, були поширені повсюдно.

Робота з’явилася одразу після оприлюднення останніх даних UKHSA, які показують, що рівень ІПСШ продовжує стрімко зростати з року в рік, особливо серед молодих людей. Нове дослідження благодійної організації з питань сексуального здоров’я Brook, у якому взяли участь понад 2700 молодих людей, показало, що майже половина (49%) не знали, де можна отримати безкоштовні презервативи, а майже чверть (24%) не вважали важливим перевірити себе на ІПСШ перед незахищеним сексом.

Ізабель Інман, помічниця директора з комунікацій Brook, сказала: «Наше нове дослідження, засноване на даних, є справжнім тривожним дзвінком. Воно показує, що брак інвестицій у послуги з охорони сексуального здоров’я та інформування громадськості про здоров’я підриває здоров’я молодих людей. Протягом 60 років Brook безстрашно виступав і голосно заявляв про проблеми, які інші можуть вважати занадто ризикованими або табуйованими, і ця нова кампанія творчо звертається до реальних ризиків ІПСШ та надає людям впевненості говорити про сексуальне здоров’я в позитивному ключі».

Деббі Морган та Майрі Вілсон, креативні директорки Leith, коментують: «Усі думають, що романтика в таких шоу, як «Бріджертони», є гарячою, але насправді вона б залишила вас… ну, палаючими. Ми хотіли скористатися цим культурним моментом, щоб показати людям, наскільки важливим є безпечний секс. Тож для Brook, Pasante та нашої господині маєтку це був ідеальний час, щоб відновити розмову».

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel