Ролик у стилі епохи Регентства розповів про неромантичні наслідки незахищеного сексу
13 Чер 2024, 12:51

Ролик у стилі епохи Регентства розповів про неромантичні наслідки незахищеного сексу

За мотивами таких хітів, як «Ярмарок марнославства», «Гордість і упередження» та «Бріджертони», благодійна організація Brook та бренд сексуального здоров’я Pasante створили гумористичний ролик про небезпеку незахищеного сексу, натхненний епохою Регентства.

У яскравому та зухвалому ролику та серії приголомшливих візуальних ефектів креативне агентство Leith показало, що наслідки незахищеного сексу не завжди такі романтичні, як можна було б припустити, дивлячись на ці гостросюжетні телепередачі та фільми.

Оскільки сексуальне здоров’я все ще залишається табуйованою темою, Leith використало гумор, свіжі дані та стратегічний досвід, щоб показати, що будь-який незахищений секс несе в собі ризики. І що може бути кращою можливістю для взаємодії з молоддю, ніж використання захоплення сексуально-позитивними та гарячими шоу епохи Регентства?

Палкі витівки, показані в історичних телевізійних cеріалах, можуть наштовхнути на думку про ночі без наслідків у незайманих особняках, але насправді інфекції, що передаються статевим шляхом, такі як гонорея, сифіліс і хламідіоз, були поширені повсюдно.

Робота з’явилася одразу після оприлюднення останніх даних UKHSA, які показують, що рівень ІПСШ продовжує стрімко зростати з року в рік, особливо серед молодих людей. Нове дослідження благодійної організації з питань сексуального здоров’я Brook, у якому взяли участь понад 2700 молодих людей, показало, що майже половина (49%) не знали, де можна отримати безкоштовні презервативи, а майже чверть (24%) не вважали важливим перевірити себе на ІПСШ перед незахищеним сексом.

Ізабель Інман, помічниця директора з комунікацій Brook, сказала: «Наше нове дослідження, засноване на даних, є справжнім тривожним дзвінком. Воно показує, що брак інвестицій у послуги з охорони сексуального здоров’я та інформування громадськості про здоров’я підриває здоров’я молодих людей. Протягом 60 років Brook безстрашно виступав і голосно заявляв про проблеми, які інші можуть вважати занадто ризикованими або табуйованими, і ця нова кампанія творчо звертається до реальних ризиків ІПСШ та надає людям впевненості говорити про сексуальне здоров’я в позитивному ключі».

Деббі Морган та Майрі Вілсон, креативні директорки Leith, коментують: «Усі думають, що романтика в таких шоу, як «Бріджертони», є гарячою, але насправді вона б залишила вас… ну, палаючими. Ми хотіли скористатися цим культурним моментом, щоб показати людям, наскільки важливим є безпечний секс. Тож для Brook, Pasante та нашої господині маєтку це був ідеальний час, щоб відновити розмову».

Розкажіть друзям про новину