Ролик-ситком у стилі 90-х розповів про здатність телевізорів Samsung покращити якість старих серіалів
25 Бер 2024, 15:19

Ролик-ситком у стилі 90-х розповів про здатність телевізорів Samsung покращити якість старих серіалів

90-ті повернулися, і світ шукає ностальгію за дитячими спортивними костюмами, розкладними телефонами і, звичайно ж, комедійними серіалами.

Такі фільми, як «Круті дівчата», та серіали, як «Няня», «Повний будинок» і «Справи сімейні», з’явилися на стримінгових сервісах, знаменуючи собою повернення до комфортного перегляду в сучасному виконанні.

Саме тому остання кампанія телевізорів Samsung намагається об’єднати найкраще з обох світів за допомогою гумористичної та ностальгічної пародії на ситком 90-х років.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Створена агенцією Quality Meats, кампанія «Best in the House» залучила зірок комічного ТВ-шоу «Суботнього вечора в прямому ефірі» Моллі Шеннон та Тіма Медоуза на ролі Ніккі та Рафаеля — близнюків, які змагаються за звання найкращих у ситкомі в стилі 90-х.

Трихвилинний ролик представив шоу з гумористичною піснею та акторськими титрами, в якому пара намагається перевершити один одного, одягаючи вбрання 90-х у своєму «родинному домі». Декорації, що включають візерунчасті дивани та стаціонарний телефон, нагадують щось із ситкому «Моеша». Серед інших персонажів — хом’як, що розмовляє, і «дивакуватий дядько», який живе по сусідству і чиє обличчя закрите.

Кампанія була розроблена на основі розуміння того, що хоча люди прагнуть ностальгії за 90-ми, особливо за комфортним телебаченням, вони хотіли б, щоб якість зображення та звуку була більш сучасною.

«Коли ми почали досліджувати питання масштабування та спілкуватися зі споживачами, ми виявили, що люди хотіли б покращити якість контенту своїх улюблених шоу, які є ретроспективними, — сказала Сара Ларсен, маркетинг-директорка Samsung Electronics America. — Це не дивно, якщо поглянути на те, через що ми всі пройшли за останні п’ять років через COVID, застрягши вдома і не маючи змоги вийти на вулицю, щоб побачити, яким є світ сьогодні, і весь хаос, що відбувається. Навіть на психологічному рівні має сенс, що коли ви перебуваєте в точці тривоги, хаосу чи стресу у вашому житті, ви повертаєтеся до того, що вам комфортно і що ви знаєте».

У рамках розгортання кампанії «Best in the House» Samsung публікуватиме на своїх соціальних каналах більше відеороликів із взаємодією Шеннон та Медоуза. Вони є друзями в реальному житті, що спонукало знімальну групу зняти кілька кумедних, не передбачених сценарієм взаємодій між ними.

«Пережити 90-ті, створивши фальшивий ситком з моєю улюбленою зачіскою з 90-х, і попрацювати з однією з моїх найулюбленіших людей у світі, Моллі Шеннон, — це була мрія, що здійснилася! І це зробило партнерство з Samsung для мене безпроблемним, — розповів Медоуз. — Багато людей думають, що їхня найкраща робота ще попереду — що ж, я думаю, що моя найкраща робота в минулому, і я відчуваю хвилю ностальгії за роботою на «Суботнього вечора в прямому ефірі» в той час. А тепер, завдяки новій технології Samsung TV, я можу пережити всі свої улюблені скетчі і побачити їх у дивовижній якості!».

Розкажіть друзям про новину