Королівський округ Грінвіч запустив свою кампанію «Let’s Live #KnifeFree», розроблену спільно з місцевими громадами, які постраждали від злочинів з використанням ножів.
За останні три роки тут було скоєно 1 197 злочинів із застосуванням ножів. За останні два роки було вбито 12 осіб — у середньому одна людина гине кожні вісім тижнів.
Усвідомлюючи необхідність боротьби зі злочинністю з використанням ножів, місцева рада тісно співпрацювала з сім’ями постраждалих, громадськістю та столичною поліцією над новою кампанією, спрямованою на заохочення людей мріяти про велике і жити без ножів.
Кампанія включає в себе потужний короткометражний фільм «Big Ideas», розроблений креативною агенцією Nice and Serious. Він розповідає про місцевого підлітка з багатообіцяючим майбутнім і закликає молодь та дорослих пам’ятати про цінність життя, намагаючись відмовити їх від носіння ножа.
«Для нас було важливо показати, що злочини з використанням ножів впливають на більшу кількість людей, ніж ті, хто безпосередньо бере в них участь. Друзі, сім’ї та спільноти жертв, так само як і злочинців, змушені жити з травматичними наслідками, які часто можуть мати тривалий і руйнівний вплив, — пояснює режисерка фільму Серафима Серафімова. — Показуючи нашого героя на різних етапах його життя, ми могли б одночасно змусити молодь, їхніх батьків і старше покоління співпереживати йому. Ми сподіваємося, що кожен глядач повірить, що цей персонаж може бути його сином, донькою, братом чи сестрою або партнером, чиї великі мрії про життя ніколи не стануть реальністю через ножові злочини».
Фільм супроводжується зовнішньою та диджитал рекламною кампанією із закликом жити без ножів #KnifeFree. Весь контент буде містити посилання на цільову сторінку кампанії з корисними ресурсами — від порад щодо навчання та кар’єри до інформації про те, як здати ніж і куди звернутися, щоб почуватися в безпеці.