Ролик порівняв кібербулінг із полюванням на відьом
05 Лют 2024, 17:38

Ролик порівняв кібербулінг із полюванням на відьом

Благодійна організація Cybersmile Foundation, що бореться з кібербулінгом, порівняла напади натовпу в інтернеті, які часто супроводжують диджитал насильство, з Процесом над салемськими відьмами 1690-х років.

Створений незалежною агенцією Joan London, ролик «Modern Witch Trials» має на меті привернути увагу до кібербулінгу та диджитал аб’юзу, ініціюючи дискусії про пошук менш жорстоких способів боротьби з проблемною поведінкою в інтернеті.

Креативна кампанія обертається навколо вражаючої думки: «Самосуд не є чимось новим. Він просто отримав технічний апгрейд».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Анонімність нашого життя в інтернеті та легкість реагування в поєднанні з бажанням виглядати емпатичними та соціально свідомими призвели до зростання поведінки натовпу в інтернеті, — сказав виконавчий директор Joan London Том Гайден. — Люди, які стають мішенню, можуть приймати неправильні рішення або поводитися проблематично, але цей креатив покликаний змусити людей замислитися над тим, чи виправдана жорстока відплата, або чи є більш продуктивні способи стимулювати еволюцію».

Привертаючи увагу до тривожного зростання популярності культури скасування, ролик підкреслює, наскільки сильно онлайн-переслідування може вплинути на кожного, хто користується соціальними мережами — і як створення більш милосердної диджитал спільноти є життєво важливим для соціальної згуртованості.

Ролик, що створений режисером «Чорного лебедя» та «Кита» Дарреном Аронофскі, вийде в прокат у всіх кінотеатрах мережі Pearl & Dean напередодні Дня безпечного інтернету, що відзначається 6 лютого, а також у соціальних мережах.

Засновник Cybersmile Foundation Скотт Фріман додав: «Ця кампанія відображає основоположні принципи та місію Cybersmile: кожен повинен мати рівне право на доступ до нашого підключеного світу і користуватися ним. Ми сподіваємося, що це надихне глядачів замислитися над своєю поведінкою в інтернеті та над тим, чи сприяють їхні дописи та відповіді безпечнішому та більш позитивному використанню інтернету».

Розкажіть друзям про новину