Amazon Business показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію.
Ролик «Bloom» є новаторським, оскільки це перший сценарій телевізійного рекламного ролика, спеціально розроблений для використання технології 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.
Агентство Joint співпрацювало з режисерським дуетом Ніка Гоффрі та Домініка Хоулі гурту Chemical Brothers — Dom & Nic з продакшн-компанії Outsider, а саундтреком до ролика стала пісня «You could be» манчестерської діджейки та продюсерки Anz.
Кампанія розповідає про більш привабливий і людський бік бізнесу.
Історія продовжується із супровідною соціальною, зовнішньою рекламою та кампанією для преси.