У своїй новій рекламі виробник шотландського віскі The Glenlivet прагнув зруйнувати поширені стереотипи про те, що означає бути батьком.
Бренд звернувся до штучного інтелекту чат-бота ChatGPT для створення сценарію промо-ролика і, як і очікувалося, отримав у відповідь сценарій, де батько і сини в поході, разом рибалять, розпалюють багаття з гілочок… Ну, зрозуміло, про що.
У 4-хвилинному фільмі бренд запросив реальні сім’ї прочитати сценарії, і це призводить до чарівних результатів, оскільки швидко виникають діалоги про те, що насправді означає бути батьком.
«У цей День батька ми проливаємо світло на всіх батьків, які кидають виклик традиційним уявленням про те, що таке батьківство сьогодні, у рамках нашої місії переосмислення норм і руйнування стереотипів в односолодовому шотландському віскі і не тільки», — говорить Йохан Радоєвскі, віце-президент з маркетингу шотландського, ірландського і престижного віскі Pernod Ricard в США.
«Завдяки провокуючому креативу та цікавому досвіду IRL з партнерами, які представляють батьківство в різних формах, ми втілюємо в життя нове бачення батьківства, щоб допомогти батькам по всій країні відчути себе представленими».
Фільм, створений рекламним агентством CPB London, транслюватиметься на платних та власних каналах The Glenlivet з 5 по 18 червня.