Ролик показав, що буде, якщо дозволити ШІ написати рекламу до Дня батька
09 Чер 2023, 15:07

Ролик показав, що буде, якщо дозволити ШІ написати рекламу до Дня батька

У своїй новій рекламі виробник шотландського віскі The Glenlivet прагнув зруйнувати поширені стереотипи про те, що означає бути батьком.

Бренд звернувся до штучного інтелекту чат-бота ChatGPT для створення сценарію промо-ролика і, як і очікувалося, отримав у відповідь сценарій, де батько і сини в поході, разом рибалять, розпалюють багаття з гілочок… Ну, зрозуміло, про що.

У 4-хвилинному фільмі бренд запросив реальні сім’ї прочитати сценарії, і це призводить до чарівних результатів, оскільки швидко виникають діалоги про те, що насправді означає бути батьком.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«У цей День батька ми проливаємо світло на всіх батьків, які кидають виклик традиційним уявленням про те, що таке батьківство сьогодні, у рамках нашої місії переосмислення норм і руйнування стереотипів в односолодовому шотландському віскі і не тільки», — говорить Йохан Радоєвскі, віце-президент з маркетингу шотландського, ірландського і престижного віскі Pernod Ricard в США.

«Завдяки провокуючому креативу та цікавому досвіду IRL з партнерами, які представляють батьківство в різних формах, ми втілюємо в життя нове бачення батьківства, щоб допомогти батькам по всій країні відчути себе представленими».

Фільм, створений рекламним агентством CPB London, транслюватиметься на платних та власних каналах The Glenlivet з 5 по 18 червня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео