Ролик показав реакцію покупців на знижки в супермаркеті
05 Січ 2024, 14:02

Ролик показав реакцію покупців на знижки в супермаркеті

Мережа супермаркетів Morrisons та рекламне агентство Leo Burnett запустили рекламний ролик, який показує, як покупці радіють зниженим цінам.

Кампанія «Price Locked Low», що відбувається в магазині Morrisons, показує, як світлішають обличчя покупців, коли вони бачать цінник і замок на ньому, що означає, що ціна не зростатиме.

Один чоловік знімає окуляри з недовірою. Інша клієнтка довго дивиться на чек з широкою посмішкою на обличчі, коли читає остаточну ціну. Це підкреслює важливість конкурентного ціноутворення на початку першого кварталу 2024 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Leo Burnett взяла на себе цю роботу наприкінці 2022 року і відтоді відновлює креативну лінію Morrisons, повернувши слоган «Більше причин робити покупки в Morrisons» і отримавши гідне місце в різдвяній рекламі завдяки кампанії зі співаючими рукавичками.

У 2023 році Morrisons випала з четвірки найбільших британських супермаркетів і зазнала значних збитків після суперечливого викупу в США. Компанія хеджує свої ставки на маркетингову ревізію та сильну ритейл-медіа пропозицію.

Розкажіть друзям про новину