07 Вер 2023, 11:08

Ролик показав, навіщо потрібно розмовляти про свої похорони

Компанія Co-op Funeralcare, що займається ритуальними послугами, заохочує британців відкрито говорити про свої похоронні побажання, щоб зробити цей процес менш стресовим для їхніх рідних та близьких.

Розроблена агенцією Lucky Generals, креативна кампанія має на меті зруйнувати стигму навколо обговорення похоронних планів за життя, щоб люди мали змогу організувати свої власні ідеальні проводи.

Кампанія, що базується на зворушливому ролику, в якому люди з усієї країни радісно обговорюють свої похоронні побажання з друзями та коханими, має на меті нормалізувати подібні розмови та змінити закрите ставлення до них.

«Як провідний ритуальний провайдер Великобританії, ми заохочуємо громадян говорити про свої побажання зі своїми близькими, даючи зрозуміти, чого б вони хотіли для себе, коли прийде час. Ми сподіваємося, що ця кампанія допоможе глядачам почати розмову з тими, хто їх оточує, яка часто може бути непростою, — говорить керівник відділу маркетингу та роботи з клієнтами Co-op Funeralcare Мендіп Манн. — Кампанія, створена Lucky Generals, є першою в своєму роді для нас, оскільки ми прагнемо зняти стигму, пов’язану зі смертю, заохотити відкриті розмови та підвищити важливість похорону, що відображає особисті похоронні вподобання померлого».

Кампанія, що охоплює телебачення, кіно, соціальні мережі, внутрішні активації та диджитал-рекламу, була натхненна дослідженням, яке показало, що хоча 66% людей думали про свої похоронні побажання і лише 7% відчувають себе комфортно, говорячи про це.

Креативний директор Lucky Generals Денні Хант додав: «На жаль, кожен, хто пережив важку втрату, знає, який стрес викликає незнання останніх побажань близької людини, що додає стресу до і без того жахливого часу. Тому, співпрацюючи з Co-op Funeralcare, ми прагнемо подолати стигму і заохотити людей до розмови. Тому що розмова зараз допоможе їхнім близьким пізніше».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео