Ролик показав, на що готові люди заради кросівок Nike та Corteiz
06 Бер 2023, 16:12

Ролик показав, на що готові люди заради кросівок Nike та Corteiz

Шанувальники бренду стрістайл одягу Corteiz вже деякий час з нетерпінням чекають на оголошення про його співпрацю з Nike. На їхні заклики відповіли рекламою, яка показала світ, в якому випуск майбутніх кросівок Air Max 95 був скасований.

У ролику скасування випуску викликає шок у всьому світі, і акції різко падають, оскільки фанати йдуть на все, щоб отримати взуття. Відео показує, як фанати справляються зі скасуванням, шукаючи взуття всюди. Навіть засновник бренду пропонує 100 000 фунтів стерлінгів за кросівки. Футболіст, півзахисник клубу «Манчестер Сіті», також став зіркою ролика, як і співачка Джорджа Сміт.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Очікування майбутніх кросівок CORTEIZ x Nike Air Max 95 вже виросло, а в Лондоні відбудеться роздача Crossbar Challenge, як оголосив Едуардо Камавінга з «Реала». Тепер ажіотаж продовжує набирати обертів, а футбольні зв’язки продовжують з’являтися, і Філ Фоден підключився до останньої реклами, у якій зірка «Ман Сіті» відтворює знаменитий виклик Роналдіньо R10 Tiempo на перекладині.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео