Агенція FCB у партнерстві з транспортним агентством Waka Kotahi NZ та MBM запустили свою першу роботу — «Through My Eyes».
Ця остання просвітницька кампанія націлена на перевищення швидкості та порушників швидкості та є ключовою частиною ширшої стратегії «Road to Zero» та підходу «System approach». Швидкість впливає на серйозність всіх аварій. Навіть якщо швидкість не є причиною аварії, вона визначає, чи хтось загине, чи буде поранений.
Лорен Кук, національний менеджер з освіти та маркетингу у Waka Kotahi. сказала: «На жаль, надто багато новозеландців продовжують їздити нашими дорогами з небезпечною швидкістю, що призводить до смертей і руйнівних наслідків для сімей та спільнот. Цей важливий мах служить нагадуванням новозеландцям про те, що немає виправдання перевищенню швидкості, і нам потрібно знизити швидкість, щоб усі могли безпечно дістатися туди, куди вони прямують».
Ролик «Through My Eyes» слідує за поліцейським, який зупиняє водіїв за перевищення швидкості. Кожен водій має виправдання своєї швидкості, і, зрештою, поліцейський бачить аварію, яку можна було б запобігти, якби не швидкість.
Лейза Уолл та Пітер Вегас, директори з маркетингу у FCB, сказали: «Водії не бачать, з чим щодня стикається поліція. У цьому фільмі ми хотіли втілити наслідки перевищення швидкості».
Лорен Сміт, стратег MBM, сказала: «Ми дуже раді запуску першої кампанії 2023 року з Waka Kotahi та FCB. Використовуючи сильні сторони та досвід усіх партнерів, ми створили спільний та дієвий підхід до зміни ставлення до перевищення швидкості на наших дорогах».