Проста розмова може змінити ситуацію, і є щонайменше тисяча способів зробити це. Так говорить нова соціальна реклама CTIA, торгової асоціації, що представляє індустрію бездротового зв’язку, «1000 Ways», остання кампанія створена у співпраці з агентством January Third. Як частина ініціативи CTIA Drive Smart, кампанія стартує на початку квітня, щоб розпочати Місяць обізнаності щодо відволікання уваги за кермом.
Життєрадісний та зрозумілий ролик «1000 Ways to Stop a Distracted Driver» зосереджує увагу на пасажирах різної статі, віку та національності. Цих несхожих один на одного персонажів об’єднує лише одне — їх не влаштовує, що їхній водій пише смс.
«Дуже часто соціальні кампанії мають на меті шокувати водіїв похмурим підтекстом і надмірно драматизованими сценами, — каже співрежисер кампанії та співзасновник Curfew Спенсер Денніс. «Але коли ми отримали можливість співпрацювати з January Third та CTIA, щоб привернути увагу до проблеми відволікання уваги за кермом, ми захотіли дослідити всі унікальні способи, якими пасажир може сказати водієві “ні”. За допомогою кастингу, кінематографії та арт-дирекції ми прагнули зробити щось, що запам’ятається, і ми дуже задоволені тим, як все це вийшло. Кампанія, що вийшла в результаті, є універсальною — ми всі бували в машині з відволікаючим водієм, і розповідає про це з настільки різних точок зору, що ми неодмінно ідентифікуємо себе з однією з них».
Водії різного віку схильні до відволікання уваги за кермом, що впливає на суспільство в цілому, як на дорозі, так і поза нею. CTIA представляє індустрію бездротового зв’язку в США. Згідно з нещодавнім опитуванням, майже 60% водіїв заявили, що вони з більшою ймовірністю припинять відволікатися за кермом, якщо цього вимагатиме їхній друг або пасажир. Ініціатива Drive Smart надає факти та ресурси, які допоможуть запобігти відволіканню за кермом, а також заохочує до безпечної та відповідальної поведінки за кермом.