22 Тра 2023, 12:46

Ролик-подоріж серцем героїні розкрив всі її життєві спогади

Британський фонд серця (BHF) та креативні партнери з агентства Saatchi & Saatchi представили нову інтегровану телевізійну кампанію «The greatest treasure».

Як друга ітерація This is Science — бренд-платформи, створеної для позиціонування благодійної організації як важливого агента у боротьбі з серцевими захворюваннями, ця робота прагне допомогти кожному заново відкрити для себе диво, цінність та вразливість власного серця. Занурюючи свого героя у власне серце, креатив використовує новий візуальний світ, щоб показати його по-іншому: і як науково складний простір, і як потужний емоційний жорсткий диск для найважливіших моментів життя.

Креативна команда створила фільм, який показує жінку, що вирушає у подорож до власного серця.

Важливі «сердечні» віхи її життя відтворюються перед нею: її серце калатає під час першого поцілунку, бачить фізичний біль горя, а згодом — момент, коли вона вперше відчула, як штовхнулася її ще ненароджена дитина. Ці спогади слугують потужним нагадуванням про безцінну роль серця в людському житті, і лише коли ці спогади припиняються, а світ зникає, людина усвідомлює, що її серце не працює належним чином.

У зворушливому фіналі показано, як дослідження і технології, що фінансуються фондом BHF, виявляються емоційним і обнадійливим ключем до того, що героїня ролика та її серце починають зцілюватися. Таким чином, BHF буде просити громадськість про пожертви на підтримку їхніх досліджень, що рятують життя.

Для створення світу серця творча команда Saatchi & Saatchi скористалася порадами медичних експертів BHF та кардіолога, професора Пабло Ламати. Агентство також тісно співпрацювало з анімаційною студією Machine Molle, щоб переконатися, що CGI-візія була заснована на справжній роботі серця та правильно показує аритмічний стан серця. Музичний супровід рекламного ролика, написаний Джеймсом Вільямом Блейдсом, створений на основі серцебиття, і використав нерегулярний ритм, щоб викликати як аритмію, так і ледь вловиме відчуття тривоги, яке стає регулярним у фіналі фільму.

Окрім телевізійного ролика, у рамках інтегрованої кампанії унікальний візуальний світ серця BHF буде представлений у різних форматах, включаючи діджитал та соціальні мережі.

Клер Садлер, директорка з маркетингу та фандрейзингу BHF, каже: «Було дуже цікаво співпрацювати з Saatchi & Saatchi над таким амбітним і креативним проектом, оскільки вони підтримують нас у прагненні допомогти людям відновити зв’язок з дорогоцінністю їхніх сердець і нашою життєво важливою роботою».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео