Ролик мобільного оператора розповів про незмінні речі у житті людини
19 Лис 2024, 16:32

Ролик мобільного оператора розповів про незмінні речі у житті людини

Vodafone випустив новий рекламний ролик «Ролі змінюються, а номери лишаються» на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера.

Нове відео стало сиквелом рекламної кампанії «Незмінні цінності». Режисером обох робіт є володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.

У стислому за хронометражем форматі Лукіч та команда Vodafone розповідає ще одну велику історію про великі цінності, що не змінюються, незважаючи на зміну ролей, плин років та важкі часи. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Герої ролика дорослішають і стають справжніми героями нашого часу. Та незмінними залишаються дружба, любов, турбота про своїх. Так само, як і номери телефонів, що дають змогу дзвонити тим, хто близький нашому серцю», — розповідає Ніна Власюк, начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна.

Як і в першому відео, музичним супроводом сиквела є композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів.

Розкажіть друзям про новину