Ролик мобільного оператора розповів про незмінні речі у житті людини
19 Лис 2024, 16:32

Ролик мобільного оператора розповів про незмінні речі у житті людини

Vodafone випустив новий рекламний ролик «Ролі змінюються, а номери лишаються» на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера.

Нове відео стало сиквелом рекламної кампанії «Незмінні цінності». Режисером обох робіт є володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.

У стислому за хронометражем форматі Лукіч та команда Vodafone розповідає ще одну велику історію про великі цінності, що не змінюються, незважаючи на зміну ролей, плин років та важкі часи. 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

«Герої ролика дорослішають і стають справжніми героями нашого часу. Та незмінними залишаються дружба, любов, турбота про своїх. Так само, як і номери телефонів, що дають змогу дзвонити тим, хто близький нашому серцю», — розповідає Ніна Власюк, начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна.

Як і в першому відео, музичним супроводом сиквела є композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів.

Розкажіть друзям про новину