Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки
16 Кві 2024, 16:08

Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки

Бренд консервованої води Liquid Death представив ролик, у якому чоловік зробив пропозицію своїй коханій, подарувавши не класичну обручку, а банку, яку можна одягнути на палець.

Ролик зобразив різноманітні моменти сімейного життя, зокрема вагітність, народження дитини і розлучення, де скрізь фігурувала «каблучка-банка» від Liquid Death.

«Подаруйте своїй особливій людині подарунок, який прослужить довше, ніж життя кожного з вас, з нашими алюмінієвими банками, придатними до безкінечної вторинної переробки», — написав бренд.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel