Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки
16 Кві 2024, 16:08

Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки

Бренд консервованої води Liquid Death представив ролик, у якому чоловік зробив пропозицію своїй коханій, подарувавши не класичну обручку, а банку, яку можна одягнути на палець.

Ролик зобразив різноманітні моменти сімейного життя, зокрема вагітність, народження дитини і розлучення, де скрізь фігурувала «каблучка-банка» від Liquid Death.

«Подаруйте своїй особливій людині подарунок, який прослужить довше, ніж життя кожного з вас, з нашими алюмінієвими банками, придатними до безкінечної вторинної переробки», — написав бренд.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину