Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки
16 Кві 2024, 16:08

Ролик Liquid Death запропонував cвою банку у якості обручки

Бренд консервованої води Liquid Death представив ролик, у якому чоловік зробив пропозицію своїй коханій, подарувавши не класичну обручку, а банку, яку можна одягнути на палець.

Ролик зобразив різноманітні моменти сімейного життя, зокрема вагітність, народження дитини і розлучення, де скрізь фігурувала «каблучка-банка» від Liquid Death.

«Подаруйте своїй особливій людині подарунок, який прослужить довше, ніж життя кожного з вас, з нашими алюмінієвими банками, придатними до безкінечної вторинної переробки», — написав бренд.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину