Ролик Heineken зламав стереотип про те, що геймери ізольовані від суспільства
24 Бер 2023, 16:14

Ролик Heineken зламав стереотип про те, що геймери ізольовані від суспільства

Heineken і агентство Le Pub Brazil кинули виклик стереотипу про те, що ігри – це асоціальне проведення часу, і запустили «Not All Nights Out are Out», глобальну кампанію, що поєднує ігрову культуру з соціальним духом бренду Heineken і відзначає онлайн-розваги як важливий момент соціалізації.

Головний фільм «Just Another Night Out» розповів про геймерів, які поспішають додому після свого насиченого життя, щоб добре провести ніч, долаючи на шляху деякі несподівані проблеми. Дія фільму розгортається в густонаселеному місті Сан-Паулу, і фільм тісно пов’язаний із бразильською культурою, одним із найвідданіших ігрових ринків у світі, де 88% населення грають у відеоігри того чи іншого виду.

Згідно з Game Brazil Research, зведеним щорічним дослідженням споживання електронних ігор у країні, основними діями, пов’язаними з іграми, є гра або завантаження безкоштовної відеоігри (40%), гра у відеогру з реальними людьми (35%) та перегляд прямої ігрової трансляції (наприклад, на Twitch, YouTube Gaming, PandaTV тощо) (20%). Тим не менш, гра у відеоігри, як і раніше, оточена хибними стереотипами, у тому числі про те, що онлайн-ігри – це одиночне та асоціальне заняття.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пан Едуардо Пікареллі, директор бізнес-підрозділу Heineken у Бразилії, пояснює мету бренду: «Ми хочемо допомогти зламати цей стереотип. Ми увійшли у всесвіт ігор, тому що ми маємо дещо спільне: той факт, що спілкування є основою як нашого бренду, так і спільноти гравців. Наслідуючи традиції, завжди пропонувати свіжий погляд на теми, які вона зачіпає, роль, обрана для Heineken у цій кампанії, полягає в тому, щоб демістифікувати образ гравця, ізольованого від друзів, і прославити ігровий процес як соціальну діяльність».

Безліч активацій сприятимуть подальшому поширенню повідомлень, у тому числі «внутрішньоігрові бари» у 2700 мобільних іграх, діджитал досвід, у якому відвідувачі можуть отримати ваучери Heineken, які можна використовувати через додаток для доставки iFood.

Крім того, проект включає зовнішні медіа-акції та діджитал платформи, а також завдання в партнерстві з TikTok, спеціальні формати з Google і активацію спільноти стримерів з Twitch.

Розкажіть друзям про новину