Весела реклама від Maximum Effort рекламує нове лімітоване меню мережі фаст-фуд ресторанів Jack in the Box, натхненне любов’ю супергероя до чимічанги.
Jack in the Box запросив фанатів Marvel до своїх закладів після запуску кампанії на честь майбутнього літнього фільму «Дедпул і Росомаха», що вийде на екрани 26 липня.
Відомий своєю любов’ю до чимічанги, Дедпул займає центральне місце в серії гумористичних рекламних роликів про нову страву бренду у вигляді мінічимічанги Mini Chimi Bang Bangs, що з’явилася в продажу цього тижня.
У ролику під назвою «Celebrity Endorsement» глядачі спостерігають за наслідками типової бійки Дедпула та Росомахи в ресторані Jack in the Box.
Посеред хаосу Дедпул одягає голову Джека, маскота мережі, і рекламує нову страву з притаманною йому дотепністю.
Кампанія є роботою Maximum Effort, креативного агентства Раяна Рейнольдса, і слідує за успіхом кампанії до Дня Святого Патріка, яку команда розробила разом з Mint Mobile.
Сам Рейнольдс приєднався до святкувань, поділившись ексклюзивним роликом на своїх соціальних каналах.