Ролик фаст-фуд мережі розповів про любов Дедпула до чимічанги
18 Лип 2024, 17:01

Ролик фаст-фуд мережі розповів про любов Дедпула до чимічанги

Весела реклама від Maximum Effort рекламує нове лімітоване меню мережі фаст-фуд ресторанів Jack in the Box, натхненне любов’ю супергероя до чимічанги.

Jack in the Box запросив фанатів Marvel до своїх закладів після запуску кампанії на честь майбутнього літнього фільму «Дедпул і Росомаха», що вийде на екрани 26 липня.

Відомий своєю любов’ю до чимічанги, Дедпул займає центральне місце в серії гумористичних рекламних роликів про нову страву бренду у вигляді мінічимічанги Mini Chimi Bang Bangs, що з’явилася в продажу цього тижня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику під назвою «Celebrity Endorsement» глядачі спостерігають за наслідками типової бійки Дедпула та Росомахи в ресторані Jack in the Box.

Посеред хаосу Дедпул одягає голову Джека, маскота мережі, і рекламує нову страву з притаманною йому дотепністю.

Кампанія є роботою Maximum Effort, креативного агентства Раяна Рейнольдса, і слідує за успіхом кампанії до Дня Святого Патріка, яку команда розробила разом з Mint Mobile.

Сам Рейнольдс приєднався до святкувань, поділившись ексклюзивним роликом на своїх соціальних каналах.

Розкажіть друзям про новину