Гіперактивність, кобако-дзуварі, довга дорога. Ретроспектива тижня з Марією Богатіковою
30 Чер 2023, 14:05
PR

Гіперактивність, кобако-дзуварі, довга дорога. Ретроспектива тижня з Марією Богатіковою

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Марія Богатікова, Head of PR агенції комунікацій «ВАРТО».

Як минув тиждень?

Чесно — тиждень минув аж занадто насичено та динамічно. Починався з активних обговорень вражень після Книжкового Арсеналу в офісі, а закінчується потужним Українським маркетинг-форумом.

Ще й встигаю «однією п’яткою» між подіями на форумі застрибуватив Zoom-зустрічі. Після виступу «ВАРТО» на конференції незалежних європейських агенцій ми отримали декілька чудових запитів по співпраці — тепер активно налагоджуємо процес, тому потрібні такі включення. Виходить місцями гіперактивно, але мотивує, що вже скоро будемо ділитися з вами новими кейсами 🙂

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми не можемо просто сидіти на місці, думскролити та чекати чогось незрозуміло чого.

А взагалі, мене надзвичайно вражає та надихає те, що в Україні, у Києві зокрема, зараз відбувається стільки різних активностей. Здається, в цьому і є наша справжня суперсила — ми не можемо просто сидіти на місці, думскролити та чекати чогось незрозуміло чого. Українці дієві та діяльні — і це дуже заряджає та насправді допомагає триматися навіть тоді, коли новини дійсно тяжкі та трагічні. У черговий раз підтвердила для себе, що рада бути тут навіть під час війни. 

Відкриття тижня

Поповнила колекцію дивовижного набору рандомних фактів ось таким: чи знали ви, що у японців є ціла окрема назва пози котиків, коли вони лежать наче «буханкою»? Пишеться ось так: 香箱座り Читається наче так: кобако-дзуварі.

Дякую Твіттеру всемогутньому, що приносить в стрічку такі речі. Не знаю, як я жила б без цього факту. 

Що дістало за тиждень?

Мабуть, як і всіх на цьому питанні — русня. Але цього разу дістало навіть не те, що відбувається там в них з цими «пєрєворотамі». Дістало те, що останнім часом все більше «зради» випливає назовні — неіронічно хочеться деяких людей трошки стукнути і запитати «агов, ви там як, все ок з головою?». Найбільше, мабуть, вибісила історія про покупку фільмів у росіян — про це розповідали в одному з недавніх відео Телебачення Торонто.

Єдина прийнятна взаємодія [з росіянами] — це те, що зараз робить ЗСУ.

Складається враження, наче ми існуємо в якихось паралельних всесвітах із тими людьми, які вважають, що це ОК — продовжувати якось взаємодіяти з росіянами. Мені здається, єдина прийнятна взаємодія — це те, що зараз робить ЗСУ. Та й таке.

Музика тижня

О! Музика — це мій супровід 24/7. Мені тому дуже подобаються довгі поїздки у транспорті — можна вдягти навушники, дивитися у вікно і слухати-слухати-слухати. На цьому тижні, на щастя, був час на музику, попри всю його динамічність. Тому навіть розділю по категоріях 🙂

Якщо українська музика — після виходу нового синглу ONUKA потягнуло переслухати попередній повноформатний альбом, KOLIR. Маю якісь особливо ніжні почуття до цього проєкту. Згадала, що моє знайомство з їхньою музикою почалося з рекламного ролику для тоді ще МТС і пісні Misto — і з того часу заслуховую всі їхні релізи. 

З іноземної поп-музики — вже декілька місяців поспіль заслуховую альбом Lowlife Princess: Noir корейської виконавиці BIBI. Я взагалі ніяк не обмежую себе в жанрах та географії, мене не лякає, якщо мова пісні для мене не знайома. Якщо пісня дійсно крута, жива і драйвова, то її сенси передає не тільки текст буквально словами, а й синергія музики, тексту, перформансу. У BIBI це є, вона недзвичайно стильна. І руйнує шаблони традиційного k-pop ринку. Тому, однозначно, лайк!

Що почитати?

Фантастичне питання після Книжкового Арсеналу. Дивлюся на свою книжкову шафу — і сама задаюся цим питанням 🙂

Нон-фікшн — «Компас цінностей» Манділ Рай. Мастрід для всіх, хто планує розвивати бізнес на іноземних ринках і хоче зрозуміти та дослідити культуру, цінності та ментальність людей з інших країн світу. 

Фікшн — «Дім солі» Світлани Тараторіної. Із Книжкового Арсеналу 2019 року маю її «Лазарус», а на цьому вполювала нову книгу. Захоплююся тим, які чудові та цікаві історії вона створює, і як вправно їй вдається пов’язувати міфологію та міфічні мотиви з реальністю. Мабуть, саме з цієї книги і почну опрацьовувати всю пост-Арсенальну бібліотеку 🙂

Що подивитися?

Я останнім часом мало що дивлюся, а ще я людина YouTube. Тому маствоч від мене: «Феномен Івасюка» від каналу Загін Кіноманів.

Ваш топ-3 застосунків на телефоні

  • YouTube/YouTube Music — щось подивитися і щось послухати. 
  • Alto’s Odyssey — неймовірно гарна гра, дуже релаксую, якщо в неї залипаю. 
  • Canva — улюблений додаток з теки «робочі». Працюємо в ньому з презентаціями, віжуалами та рештою графічних інструментів. Останнім часом вони роблять багато крутих оновлень — і використання ШІ, і круті простори для брейнштормів командою. Обожнюю!

Плани на вихідні. Поради, куди піти.

Я завжди у поїзді ловлю якісь круті ідеї та рішення, які потім класно впроваджуються в роботу. 

Планую поїхати до батьків у Дніпро. Це і можливість трохи перезавантажитися після гіперактивних робочих місяців, і сто відсотків нове натхнення — обожнюю довгу дорогу з Києва у Дніпро. Це виходить така трохи ізоляція від зовнішнього світу, можливість побути в «інформаційній тиші» — та й я завжди у поїзді ловлю якісь круті ідеї та рішення, які потім класно впроваджуються в роботу. 

На цих вихідних чесно планую відпочивати — тому гарно висплюся і буду проводити час з родиною. Здається, сьогодні це надзвичайно важливо, адже бути поруч та підтримувати один одного — це те, що дійсно допомагає триматися в наш складний час. 

Тому моя головна порада: брати близьких, друзів, рідних — і корисно та затишно провести час разом. Якщо дозволить погода — раджу піти на різні лазалки. У травні ми святкували 18-річчя нашої агенції, і всією командою «ВАРТО» пішли у такий парк, підкорювати нові висоти. Вийшло десь страшно, десь весело, але дуже круто в плані об’єднання команди, створення спільних крутих спогадів та дуже потужного позитивного заряду енергією. Тому така активність точно буде і пам’ятною, і корисною!

Розкажіть друзям про новину