Нове партнерство між новинною мережею та брендом спецодягу припадає якраз на червневий сезон ураганів.
Телевізійна мережа Weather Channel оголосила, що бренд одягу Carhartt став «офіційним постачальником всепогодного одягу» для понад 30 метеорологів, які працюють в ефірі під час репортажів про погоду.
Щоб оголосити про партнерство, обидва бренди створили рекламний ролик у стилі новинного сегменту. У рекламі метеорологи The Weather Channel мужньо долають різноманітні суворі погодні умови, включаючи дощ, мокрий сніг та завірюху, одягнувши утеплені куртки та жилети Carhartt. У ролику також використано відзначену нагородами технологію змішаної реальності Immersive Mixed Reality (IMR), яка, як повідомляється, використовує графіку та візуальні ефекти онлайн на основі движка Unreal Engine.
«Будучи найавторитетнішим новинним брендом Америки, наші метеорологи часто працюють в екстремальних погодних умовах, надаючи репортажі, що рятують життя, — сказала президент Weather Group з виробництва новин та оригінальних серіалів Нора Зімметт. — Ця нова співпраця між The Weather Channel та Carhartt об’єднує два бренди, які знають, як вистояти у складних умовах, щоб забезпечити безпеку та комфорт американців».
Ролик також стратегічно демонструє спорядження Carhartt. Сімейний бренд, заснований у 1889 році, спеціалізується на виробництві міцного та універсального робочого одягу.
«Carhartt завжди був брендом для всіх працьовитих людей, які витримують різні погодні умови на роботі, — зазначила головний бренд-офіцер Carhartt Сьюзан Хенніке. — Метеорологи на місцях стикаються з найекстремальнішими погодними умовами, які тільки можна собі уявити, і ми знаємо, що багато людей покладаються на метеорологів, які інформують їх про спорядження, яке вони носять під час роботи на відкритому повітрі. Партнерство з The Weather Channel — це природний спосіб не лише захистити метеорологів від стихії, але й продемонструвати продуктивність працьовитого спорядження у його найбільш природній стихії — на вулиці та в польових умовах».