Renault випустив продовження своєї культової реклами 1984 року
08 Січ 2025, 13:30

Renault випустив продовження своєї культової реклами 1984 року

Через сорок років після знаменитого рекламного ролика Renault «Les Voitures à Vivre» агентство Publicis Conseil випустило його продовження.

Кампанія 1984 року вирізнялася тим, що зосереджувалася на досвіді водіння та радості повсякденного життя в автомобілі, а не на технічних характеристиках.

Нова кампанія підкреслює, як Renault змінила все, щоб насолода від водіння залишалася незмінною. Кампанія проводить паралель між автомобілями та моментами життя з минулого, що нагадують ролик 1984 року, та новими сучасними сценаріями з використанням новітніх електромобілів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Рекламу знято з постійним рухом зліва направо, що символізує плин часу, переносячи глядачів через десятиліття за допомогою особливої візуальної обробки для кожної епохи. Кожна послідовність кадрів достовірно передає дух епохи — від ностальгічної зернистості камер Super 8 1960-х до ретро-відтінків VHS-записів 1990-х, — ілюструючи постійну еволюцію Renault, спрямовану на задоволення потреб кожного покоління.

Рекламний ролик транслюється на телебаченні та в соціальних мережах у Франції.

Розкажіть друзям про новину