Через сорок років після знаменитого рекламного ролика Renault «Les Voitures à Vivre» агентство Publicis Conseil випустило його продовження.
Кампанія 1984 року вирізнялася тим, що зосереджувалася на досвіді водіння та радості повсякденного життя в автомобілі, а не на технічних характеристиках.
Нова кампанія підкреслює, як Renault змінила все, щоб насолода від водіння залишалася незмінною. Кампанія проводить паралель між автомобілями та моментами життя з минулого, що нагадують ролик 1984 року, та новими сучасними сценаріями з використанням новітніх електромобілів.
Рекламу знято з постійним рухом зліва направо, що символізує плин часу, переносячи глядачів через десятиліття за допомогою особливої візуальної обробки для кожної епохи. Кожна послідовність кадрів достовірно передає дух епохи — від ностальгічної зернистості камер Super 8 1960-х до ретро-відтінків VHS-записів 1990-х, — ілюструючи постійну еволюцію Renault, спрямовану на задоволення потреб кожного покоління.
Рекламний ролик транслюється на телебаченні та в соціальних мережах у Франції.