Renault випустив продовження своєї культової реклами 1984 року
08 Січ 2025, 13:30

Renault випустив продовження своєї культової реклами 1984 року

Через сорок років після знаменитого рекламного ролика Renault «Les Voitures à Vivre» агентство Publicis Conseil випустило його продовження.

Кампанія 1984 року вирізнялася тим, що зосереджувалася на досвіді водіння та радості повсякденного життя в автомобілі, а не на технічних характеристиках.

Нова кампанія підкреслює, як Renault змінила все, щоб насолода від водіння залишалася незмінною. Кампанія проводить паралель між автомобілями та моментами життя з минулого, що нагадують ролик 1984 року, та новими сучасними сценаріями з використанням новітніх електромобілів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламу знято з постійним рухом зліва направо, що символізує плин часу, переносячи глядачів через десятиліття за допомогою особливої візуальної обробки для кожної епохи. Кожна послідовність кадрів достовірно передає дух епохи — від ностальгічної зернистості камер Super 8 1960-х до ретро-відтінків VHS-записів 1990-х, — ілюструючи постійну еволюцію Renault, спрямовану на задоволення потреб кожного покоління.

Рекламний ролик транслюється на телебаченні та в соціальних мережах у Франції.

Розкажіть друзям про новину