Бухарестське рекламне агентство Saatchi & Saatchi + The Geeks створило алгоритм, який перетворює навички з віртуальних ігор на навички, необхідні для роботи в реальному житті.
Проєкт Score2Skill був створений у партнерстві з комунікаційною агенцією Good Game Industry для рекрутингової платформи eJobs.ro. Алгоритм аналізує та обчислює результати та поведінку геймерів 5 найпопулярніших відеоігор на даний момент і переводить їх у навички та риси особистості, що мають відношення до робочого місця.
Saatchi & Saatchi + The Geeks в основу своїх ідей поклало розуміння того, що навички, розвинуті користувачами відеоігор протягом годин, днів або навіть років, можуть розкрити ключову інформацію про професію або профіль роботи людини.
«Я думаю, що це фантастичне досягнення для геймерів різного віку, а не тільки для покоління Z, основної цільової аудиторії проєкту. Якщо залишити осторонь інноваційність дизайну та складність алгоритму, що стоїть за ним, найціннішим для кінцевого користувача є те, що ми є свідками руйнування стигми, яка весь цей час висіла на шиї геймерів. Це говоримо не ми, не якась кумедна вікторина в соціальних мережах, а науково обґрунтований алгоритм, який стверджує: грати — це нормально, і не слухайте нікого, хто говорить вам протилежне. Він навіть може допомогти вам заробити свою першу зарплату», — заявила Ралука Думітра, операційна директорка eJobs.
Створенню такого алгоритму, а також творчому використанню даних, отриманих з відеоігор, сприяв масштабний дослідницький процес, проведений у співпраці з дослідниками, статистиками, HR-консультантами і, звичайно ж, сотнями професійних і відданих геймерів.
Алгоритм був розроблений у співпраці з геймерами та Good Game Industry, що гарантує точність даних та їхню актуальність для румунської спільноти відеоігроманів. Інструмент доступний як для аматорів, так і для професійних геймерів.
«Score2Skill — це ідеальне поєднання нестандартного мислення, глибоких досліджень та ключових інсайтів зі світу ігор. Це один з проєктів, у який наше агентство інвестувало найбільше часу, і ми хочемо, щоб роботодавці та ігрова спільнота в Румунії отримали вигоду від результатів ініціативи», — зазначив Маріус Раду, співзасновник Good Game Industry.