Реклама лондонської косметичної компанії Rimmel була заборонена через те, що вона «грала на невпевненості молодих дівчат у своїй зовнішності», натякаючи на те, що для досягнення успіху необхідно наносити макіяж до школи.
У рекламі, розміщеній на Facebook 9 вересня, говорилося «Приготуйся вражати під час повернення до шкільного сезону. Отримай знижку 25% на багатофункціональний консилер та інші улюблені продукти Rimmel…».
Двоє людей поскаржилися, що реклама була безвідповідальною, оскільки містила текст «Приготуйся вражати під час повернення до шкільного сезону», який грав на невпевненості молодих дівчат, маючи на увазі, що вони будуть готові до нового навчального року, тільки якщо нанесуть макіяж.
Компанія Coty UK, якій належить Rimmel London, заявила, що реклама була частиною її кампанії «Back to School», але «жодним чином» не повідомляла про необхідність носити макіяж, а натомість була націлена на жінок у віці від 18 до 35 років, які цікавляться косметикою, красою, модою та макіяжем.
У повідомленні зазначалося, що формулювання «Приготуйся вражати під час повернення до шкільного сезону» мало на меті мотивувати і зміцнити впевненість у собі, а не грати на невпевненості молодих дівчат.
Управління з рекламних стандартів (ASA) заявило: «Ми вважаємо, що використання слова «вразити» у твердженні «Приготуйся вражати під час повернення до шкільного сезону» означає, що дівчата або молоді жінки мають більше шансів досягти успіху, коли вони повертаються до школи, якщо вони користуються макіяжем, в даному випадку засобом для маскування та контурингу. Ми вважаємо, що реклама грає на невпевненості молодих дівчат у своїй зовнішності, і тому дійшли висновку, що вона є безвідповідальною».