Рекламників запрошують взяти участь в опитуванні щодо витрат на участь у пітчингу
05 Лют 2025, 10:45

Рекламників запрошують взяти участь в опитуванні щодо витрат на участь у пітчингу

Колег з українського рекламного ринку запрошують долучитися до опитування щодо витрат на участь у пітчингу, яке проводить Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у співпраці з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями Європи. 

Кожен пітч має свою ціну: час, гроші та зусилля. Але де проходить межа? Індустрія знаходиться на переломному етапі, і єдиний шлях уперед — це підкріпити позицію реальними цифрами. Завдяки гравцям рекламно-комунікаційного ринку Європи будуть зібрані дані, необхідні для обґрунтованої адвокації та трансформації індустрії.

До участі запрошуються фахівці, які обіймають такі посади:

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
  • керівники вищої ланки (CEO, CIO, CMO, CFO тощо);
  • президенти, віцепрезиденти, SVP, EVP;
  • директори/супервайзери;
  • керівники департаментів/груп;
  • асоційовані фахівці.

Дані, які учасники нададуть, залишаться повністю анонімними та увійдуть до всебічного галузевого звіту, підготовленого у партнерстві з Kantar для просування суттєвих змін у процесі пітчингу.

Опитування займе близько 20 хвилин і включає питання щодо:

  • кількості та вартості пітчів у 2024 році;
  • розподілу ресурсів;
  • цінності виграних пітчів.

Опитування знаходиться за посиланням

Дедлайн участі — 17 лютого.

Розкажіть друзям про новину