Рекламний ролик розповів, як IKEA створює найважливіші моменти життя
13 Вер 2022, 16:12

Рекламний ролик розповів, як IKEA створює найважливіші моменти життя

Останній рекламний ролик IKEA Canada представив нову платформу бренду Bring Home to Life.

Відповідно до місії бренду нова платформа, створена агентством Rethink, спрямована на те, щоб розповісти переконливі історії про те, як продукти та послуги IKEA допомагають людям створювати простір, який має значення для них та для життя.

«Оскільки так багато людей бачать свій будинок по-новому, ми вважали за важливе, щоб наша комунікація з брендом відображала ці зміни і говорила про роль, яку ІКЕА грає не лише в наших ретельно продуманих продуктах», — каже Йоханна Андрен, керівник відділу маркетингу ІКЕА Канада. «Завдяки емоційній та автентичній розповіді IKEA може надихнути канадців відновити зв’язок зі своїм будинком і допомогти їм побачити потенціал життя, у якому вони живуть».

Центральним елементом національної комплексної кампанії із запуску проекту Bring Home to Life є зворушливий ролик. Креатив говорить про те, що покупці використовують IKEA, щоб зібрати разом моменти свого життя. Ролик дебютував на церемонії вручення премії «Еммі» і є кавером на пісню Елтона Джона «Your Song».

https://www.youtube.com/watch?v=sZMYYDhMDxE&ab_channel=IKEACanada

«Розповідаючи історії в основі цієї нової платформи бренду, ми скористалися можливістю налагодити зв’язки з нашими колегами та продемонструвати індивідуальний та колективний внесок, який вони вносять у перетворення наших продуктів у спогади та моменти конекту в будинках наших клієнтів», — сказала Таня Бевінгтон, керівник відділу комунікацій IKEA Canada.

«Що нам подобається в цьому фільмі, то це те, що на першому місці стоїть людська історія, — додав Мішель Співак, креативний директор Rethink. «Ми створили це абсолютно сюрреалістичне середовище з простою метою — візуалізувати той момент, коли ви вперше входите до нового будинку, і уявити, як він виглядатиме, наповнений тими, кого ви любите».

Розкажіть друзям про новину