Рекламний ролик показав обличчя батьків, які змінюють дітям підгузки
18 Жов 2022, 15:21

Рекламний ролик показав обличчя батьків, які змінюють дітям підгузки

Чергування у зміні підгузків не завжди йде за планом, тому виробник засобів дитячої гігієни Babyganics запустив #Pootraits, першу у своєму роді онлайн-галерею, в якій зібрані реальні знімки реакції батьків, опікунів та людей по всій країні, які змінюють підгузки. Кампанія була запущена агентством Reform.

Babyganics кинула виклик ідеальному зображенню зміни підгузків, які зазвичай показують у рекламі. Наступного разу, коли хтось відповідальний за зміну, може зробити фотографію реакції та завантажити її у соціальні мережі з хештегом #Pootraits.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину