06 Тра 2022, 14:57

Рекламний ролик до Дня матері демонструє прогресивні стосунки матері і дитини

До Дня матері Shoppers Stop, провідний індійський центр моди та краси, розпочав діджитал кампанію #CoolMoms.

Компанія, розроблена Contract Advertising, компанією Wunderman Thompson Group та членом мережі WPP, орієнтована на матерів-міленіалів та підкреслює, як вони надихають та заохочують своїх дітей бути самими собою.

У кампанії розповідається про матір, коли вона переходить від своєї традиційної ролі до прийняття ліберальних способів краще спілкуватися із сьогоднішнім поколінням.

Серія з трьох роликів заснована на безлічі реальних життєвих ситуацій. Вони представляють прекрасний бік стосунків між дитиною та матір’ю і віддають належне матері за те, що вона є другом, ментором та наставником. Будь то татуювання її дитини або гра з сином у нічні відеоігри, дитина дивується дружелюбному, безтурботному та життєрадісному боку матері.

Шветал Басу, помічник по роботі з клієнтами та керівник відділу маркетингу та комунікацій Shoppers Stop, каже: «Безумовне кохання матерів незамінне і безцінне. У той час як основна тема дня резонує з любов’ю та прихильністю, цього року ми хотіли підняти кампанію на вищу сходинку. Кампанія черпає натхнення з реальних історій мам, які неупереджено ставляться до своїх дітей і щосили намагаються спілкуватися з новим поколінням. Компанія Cool Moms, натхненна реальними життєвими ситуаціями, демонструє прогресивні стосунки між матір’ю та дитиною. Сьогодні покоління матерів встановлює нові стандарти. Вони чуйні, розвинені, дотепні та легкі на підйом».

Аян Чакраборті, виконавчий віце-президент та генеральний директор Contract Advertising, сказав: «Матері зазвичай сприймаються як суворі та жорсткі. Ця кампанія руйнує цей міф і показує класний бік матері та сучасні стосунки між матір’ю та її дітьми».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео