Рекламне агентство відкрило похоронне бюро в офісі
19 Вер 2023, 11:40

Рекламне агентство відкрило похоронне бюро в офісі

Рекламне агентство Havas Chicago перетворило своє лобі на похоронне бюро, щоб підкреслити тривожний факт, що кожні 11 хвилин у США хтось вкорочує собі віку.

Інсталяція «11 Minutes Funeral Home» була приурочена до Національного тижня самогубств (10-16 вересня) і включала в себе труну, катафалк, квіткові композиції та годинник, що відраховує 11 хвилин.

На думку агентства, більш відкриті дискусії про психічне здоров’я серед сім’ї та друзів можуть вплинути на зниження рівня самогубств.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

«Сьогоднішнє послання є абсолютно чітким, — сказав Вілл Рассел, провідний стратег Havas Chicago. — Наша головна мета — висвітлити необхідність не ухилятися від цих життєво важливих дискусій. Вкрай важливо розпізнавати знаки, серйозно долучатися до них і розуміти, що ці діалоги мають глибокий потенціал для зміни життя».

Майра Нуссбаум, президентка і головна креативна директорка Havas Chicago, додала: «Розмови про психічне здоров’я повинні вийти з тіні. Вони мають стати такими ж звичними, як і будь-яка інша дискусія про здоров’я. Сьогоднішня ініціатива — це сміливе наголошення: почніть розмову, надайте свою підтримку, і разом ми зможемо змінити ситуацію на краще».

Розкажіть друзям про новину