Рекламне агентство Havas Chicago перетворило своє лобі на похоронне бюро, щоб підкреслити тривожний факт, що кожні 11 хвилин у США хтось вкорочує собі віку.
Інсталяція «11 Minutes Funeral Home» була приурочена до Національного тижня самогубств (10-16 вересня) і включала в себе труну, катафалк, квіткові композиції та годинник, що відраховує 11 хвилин.


На думку агентства, більш відкриті дискусії про психічне здоров’я серед сім’ї та друзів можуть вплинути на зниження рівня самогубств.
«Сьогоднішнє послання є абсолютно чітким, — сказав Вілл Рассел, провідний стратег Havas Chicago. — Наша головна мета — висвітлити необхідність не ухилятися від цих життєво важливих дискусій. Вкрай важливо розпізнавати знаки, серйозно долучатися до них і розуміти, що ці діалоги мають глибокий потенціал для зміни життя».
Майра Нуссбаум, президентка і головна креативна директорка Havas Chicago, додала: «Розмови про психічне здоров’я повинні вийти з тіні. Вони мають стати такими ж звичними, як і будь-яка інша дискусія про здоров’я. Сьогоднішня ініціатива — це сміливе наголошення: почніть розмову, надайте свою підтримку, і разом ми зможемо змінити ситуацію на краще».