Реклама зоозахисної організації з мертвим котом обурила британців
23 Сер 2023, 13:09

Реклама зоозахисної організації з мертвим котом обурила британців

Організація Peta, що бореться за права тварин, вирішила, що реклама, яка зображує мертвого кота замість риби на прилавку рибного магазину, не є достатньо жахливою або реалістичною, щоб викликати страждання.

Управління рекламних стандартів Великої Британії (ASA) не задовольнило скарги на рекламу Peta, яка порівнює поїдання риби з поїданням котів, незважаючи на те, що було отримано 10 скарг.

Білборд Peta можна було побачити у квітні у місті Кліторпс. На ньому був зображений продавець риби, який тримав рибу, та написаний текст: «Морські речі».

При погляді збоку зображення змінювалося, і на місці риби з’являвся мертвий кіт, крім того, текст також трансформувався: «Морські речі в іншому світлі». На борді також з’являється напис: «Поважай все живе. Стань веганом».

У всіх десяти скаргах ставилося питання про те, чи спричиняє зображення мертвої кішки занепокоєння споживачам і чи може образити людей.

Троє із заявників також стверджували, що реклама була розміщена безвідповідально, оскільки вона з’явилася в громадському місці, де її могли побачити діти.

У відповідь Peta заявила, що реклама мала на меті просувати веганство, кидаючи виклик суспільним нормам і поширеним настроям, згідно з якими деякі тварини заслуговують на співчуття більше, ніж інші. Організація також стверджувала, що скарги ще більше підтверджують хибність цих упереджень, оскільки лише зображення мертвого кота викликало у глядачів обурення.

Медіакомпанія Global, яка володіє сайтом, на якому був розміщений білборд, повідомила, що реклама навряд чи порушує Кодекс. Компанія також повідомила ASA, що реклама не порушує жодного з їхніх внутрішніх правил.

Крім того, Peta зазначила, що зображення кота в рекламі не було графічним (оскільки на ньому не було зображено жодних ран чи ознак травм або страждань) і що воно було розроблене таким чином, щоб уникнути ризику негативного впливу.

На підтвердження цього аргументу благодійна організація стверджувала, що білборд також не є непридатним для показу дітям, наполягаючи на тому, що діти часто стикаються з мертвими тваринами в повсякденному житті, наприклад, в супермаркеті, і що реклама заслуговує на те, щоб кинути виклик їхнім уявленням про споживання м’яса.

Визнаючи, що деякі люди можуть вважати рекламу тривожною або образливою, ASA заявив, що, на його думку, глядачі зрозуміють її зв’язок з благодійною організацією «Люди за етичне ставлення до тварин» і її відому пропаганду веганського способу життя.

Управління визначило, що зображення кота не було жахливим і навряд чи буде сприйняте глядачами як реалістичне, а це означає, що реклама не може викликати масовий стрес або бути непридатною для дітей.

Розкажіть друзям про новину