Реклама найбільшого в Європі виробника оптики показала людей за окулярами
09 Жов 2023, 13:11

Реклама найбільшого в Європі виробника оптики показала людей за окулярами

За останні кілька тижнів по всій Центральній Європі з’явилися постери із зображенням очей в окулярах. Вони містили лише одне слово: «Glasses?». Кампанія висвітлена у зовнішній рекламі, без використання логотипу чи інших форм брендингу, належить німецькому виробнику окулярів Fielmann.

Тепер стартувала повноцінна кампанія від креативного агентства Mother Berlin для Fielmann. Відомий слоган бренду еволюціонував від «Glasses: Fielmann» до «Your Glasses: Fielmann» і, незважаючи на незначну зміну слів, відкрив новий світ бренду, який фокусується не лише на продукті, але й на людях, що носять окуляри.

Нова кампанія розповіла історію людей, які носять окуляри Fielmann, і позиціонувала Fielmann як експерта в галузі окулярів. Це помітний відхід від традиційної реклами окулярів, що фокусується на стилях та/або цінах самих окулярів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В основі інтегрованої кампанії поетичний фільм-гімн, який дозволяє глядачеві зазирнути в різноманітні моменти повсякденного життя. Фільм повністю знятий на плівку Kodak. Історії з ролика бренд об’єднав слоганом: «Кожен бачить життя через свою лінзу. Ми створюємо твою».

Супровідна OOH-кампанія, знята фотографом Крістіаном Вернером, представляє різноманітні портрети людей в окулярах, що дають реальний і чесний погляд на життя клієнтів Fielmann та їхні потреби.

«Ми хотіли ще більше емоціоналізувати бренд і розглядаємо цю кампанію як ідеальну відправну точку для нашого партнерства з Fielmann. Довші формати, просторові проекти та активації — всі вони об’єднують фокус на людях, які носять окуляри, а також досвід та сервіс Fielmann як оптики та роздрібного продавця окулярів», — прокоментував Олександр Новак, головний креативний директор і партнер Mother Berlin.

Повна кампанія включає кілька фільмів для кіно, телебачення, онлайн-відео, зовнішню рекламу, соціальні мережі, співпрацю з інфлюенсерами, активації та індивідуальні концепції магазинів.

Розкажіть друзям про новину