Прослуховування реклами на Spotify допоможе зібрати гроші на підтримку популяції бджіл у Великій Британії завдяки новому партнерству між сидром Magner’s та рекламної компанії Good-Loop.
Кількість бджіл у світі серйозно скорочується через зростаюче використання пестицидів, інтенсивне сільське господарство та вплив зміни клімату. За даними Міжнародного союзу охорони природи (МСОП), 24% європейських видів джмелів перебувають під загрозою зникнення, незважаючи на те, що вони приносять приголомшливу користь економіці Великобританії у розмірі 690 млн фунтів стерлінгів на рік.
Бренди дедалі більше усвідомлюють роль, яку біорізноманіття відіграє у їхніх власних ланцюгах постачання, а також важливість інформування про це клієнтів. Оскільки третина світового виробництва продуктів харчування, включаючи яблука, з яких виготовляється сидр Magners, залежить від бджіл, бренд підвищує обізнаність про необхідність підтримки бджолиних ареалів за допомогою кампанії зі збору коштів під назвою «Gardens – Best Served With Magners».
«Бджоли необхідні для виробництва Magners, і ми дуже раді підтримати організацію Bee Friendly Trust у його місії зі створення середовища для процвітання медоносних бджіл», — сказав Єн Телфорд, старший бренд-менеджер Magners.
Кампанія буде проходити у форматі Good-Loop «слухай та донать». Щоразу, коли хтось слухатиме новий ролик Magners на Spotify, він почує повідомлення, яке сповіщатиме про те, що він зробив безкоштовну пожертву на користь The Bee Friendly Trust — благодійної організації, яка підтримує місця проживання бджіл та інших запилювачів по всій Великій Британії.
Новий рекламний блок «слухай та донать» є новітнім рекламним форматом від Good-Loop, який використовує цінність уваги споживачів, щоб допомогти брендам та агенціям творити добро у великих масштабах.
Інші формати включають формат Watch to Donate, який генерує безкоштовну пожертву на благодійність кожного разу, коли хтось дивиться рекламу, і рекламний блок This Ad Does Good, який винагороджує увагу глядачів, фінансуючи різні ініціативи по всьому світу, включаючи посадку дерев, відновлення коралових рифів і очищення океану від пластику.
Кампанія, яка триватиме до 31 серпня, має на меті зібрати близько 22 000 фунтів стерлінгів на підтримку популяції бджіл у Великобританії, що перебуває у скрутному становищі.