Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії
09 Сер 2024, 13:27

Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії

Компанія Carstar, найбільша у Північній Америці мережа незалежних підприємств з ремонту авто, у своїй першій кампанії з часів пандемії COVID-19 повернулася у квітень 1912 року, де капітан корабля «Титанік» та перший помічник капітана обговорюють послуги з ремонту після зіткнень.

Агентство Mythic розробило ролик разом з режисерами We The Grimshaw з компанії Ruckus Films. Рекламний ролик, який транслюється на кабельних каналах, в Інтернеті, диджитал та соціальних мережах, — це лише верхівка айсберга, адже кампанія також включає радіо, стримінгове аудіо, друковану продукцію, зовнішню рекламу та багато іншого.

«Зіткнення може стати історичною подією. Знаючи, що Carstar потрібна ідея, яка б запам’яталася, а також той факт, що вони є найбільшою мережею експертів з ремонту автомобілів у Північній Америці, ми подумали про історичні зіткнення, які ми могли б відтворити в цікавій формі», — сказав Девід Олсен, виконавчий креативний директор Mythic, — Реальність така, що коли відбувається зіткнення, ми всі повинні думати про Carstar — неважливо, коли, неважливо, де».

09 Сер 2024, 13:27
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Ролик запросив туристів відкрити для себе Ірландію як батьківщину Гелловіну
Ролик запросив туристів відкрити для себе Ірландію як батьківщину Гелловіну
Porsche перетворив дані тест-драйву на гострий соус
Porsche перетворив дані тест-драйву на гострий соус
McDonald’s заколабився з відеогрою Genshin Impact
McDonald’s заколабився з відеогрою Genshin Impact