Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії
09 Сер 2024, 13:27

Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії

Компанія Carstar, найбільша у Північній Америці мережа незалежних підприємств з ремонту авто, у своїй першій кампанії з часів пандемії COVID-19 повернулася у квітень 1912 року, де капітан корабля «Титанік» та перший помічник капітана обговорюють послуги з ремонту після зіткнень.

Агентство Mythic розробило ролик разом з режисерами We The Grimshaw з компанії Ruckus Films. Рекламний ролик, який транслюється на кабельних каналах, в Інтернеті, диджитал та соціальних мережах, — це лише верхівка айсберга, адже кампанія також включає радіо, стримінгове аудіо, друковану продукцію, зовнішню рекламу та багато іншого.

«Зіткнення може стати історичною подією. Знаючи, що Carstar потрібна ідея, яка б запам’яталася, а також той факт, що вони є найбільшою мережею експертів з ремонту автомобілів у Північній Америці, ми подумали про історичні зіткнення, які ми могли б відтворити в цікавій формі», — сказав Девід Олсен, виконавчий креативний директор Mythic, — Реальність така, що коли відбувається зіткнення, ми всі повинні думати про Carstar — неважливо, коли, неважливо, де».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

09 Сер 2024, 13:27
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва