Реклама KFC з ритуалом перетворення людини на смажену курку обурила британців
27 Бер 2025, 15:43

Реклама KFC з ритуалом перетворення людини на смажену курку обурила британців

Управління зі стандартів реклами Великої Британії отримало 766 скарг щодо нової ​​реклами KFC менш ніж через два тижні після її публікації.

Ролик під назвою «All Hail Gravy», створений креативною агенцією Mother, зображує чоловіка, який хреститься в озері підливи, а потім перетворюється на курячий нагетс.

Глядачі зв’язалися з регулятором реклами і сказали, що це «дітям це неприємно бачити», оскільки чоловік «очевидно втопився або був посмажений у фритюрі». Скаржники також вважають, що реклама «пропагує канібалізм» і «прославляє культи [або] сатанізм». Інші вважали, що це «висміює християнство» та практику баптизму.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наразі Управління зі стандартів реклами Великої Британії розглядає скарги, «щоб встановити, чи є підстави для подальших дій», але ще не почало розслідування.

Розкажіть друзям про новину