Управління зі стандартів реклами Великої Британії отримало 766 скарг щодо нової реклами KFC менш ніж через два тижні після її публікації.
Ролик під назвою «All Hail Gravy», створений креативною агенцією Mother, зображує чоловіка, який хреститься в озері підливи, а потім перетворюється на курячий нагетс.
Глядачі зв’язалися з регулятором реклами і сказали, що це «дітям це неприємно бачити», оскільки чоловік «очевидно втопився або був посмажений у фритюрі». Скаржники також вважають, що реклама «пропагує канібалізм» і «прославляє культи [або] сатанізм». Інші вважали, що це «висміює християнство» та практику баптизму.
Наразі Управління зі стандартів реклами Великої Британії розглядає скарги, «щоб встановити, чи є підстави для подальших дій», але ще не почало розслідування.