Реклама KFC з ритуалом перетворення людини на смажену курку обурила британців
27 Бер 2025, 15:43

Реклама KFC з ритуалом перетворення людини на смажену курку обурила британців

Управління зі стандартів реклами Великої Британії отримало 766 скарг щодо нової ​​реклами KFC менш ніж через два тижні після її публікації.

Ролик під назвою «All Hail Gravy», створений креативною агенцією Mother, зображує чоловіка, який хреститься в озері підливи, а потім перетворюється на курячий нагетс.

Глядачі зв’язалися з регулятором реклами і сказали, що це «дітям це неприємно бачити», оскільки чоловік «очевидно втопився або був посмажений у фритюрі». Скаржники також вважають, що реклама «пропагує канібалізм» і «прославляє культи [або] сатанізм». Інші вважали, що це «висміює християнство» та практику баптизму.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Наразі Управління зі стандартів реклами Великої Британії розглядає скарги, «щоб встановити, чи є підстави для подальших дій», але ще не почало розслідування.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео