KFC зобразив ритуал перетворення людини на смажену курку
14 Бер 2025, 15:41

KFC зобразив ритуал перетворення людини на смажену курку

KFC запустив нову частину своєї сюрреалістичної кампанії «Believe», у якій цього разу людина включена в культ і перетворена на шматок смаженої курки.

Робота, розроблена креативним агентством Mother та створена на основі минулорічної кінематографічної реклами, має на меті глибше заглибитися в «грайливу міфологію», яка оточує «пристрасну відданість» бренду курятині.

Новина за темою
Натовп людей повторив рухи курки у ролику-флешмобі KFC

У ролику показують чарівний ліс, де група відданих «віруючих» вирушають у подорож до озера з легендарної підливи KFC разом із золотим яйцем. Підійшовши до озера, одного з членів культу занурюють у підливу, а потім він перетворюється на шматочок хрусткої курки KFC.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео