Реклама без відповідей привернула увагу до симптомів рідкісної хвороби
30 Чер 2025, 11:49

Реклама без відповідей привернула увагу до симптомів рідкісної хвороби

Реклама досліджень хвороб, як правило, показує тяжку долю жертв і героїчні зусилля дослідників, щоб підкреслити потребу в допомозі. Кампанія Ogilvy Barcelona для іспанського благодійного фонду Fundación Luzón не демонструє нічого з цього, але її послання про необхідність є гучним і чітким. Інформаційна кампанія «Nothing causes ALS» висвітлила нагальну потребу в активізації наукових досліджень у галузі медицини.

Центральним елементом кампанії став відеоролик, який демонструє речі, що (не) викликають бічний аміотрофічний склероз (БАС), що підкреслює важливий меседж: наука досі не змогла дати відповідь, що саме є причиною захворювання.

У той час як ми знаємо, що цукор може спричинити діабет, куріння — рак, а сидячий спосіб життя — серцево-судинні хвороби, БАС залишається загадкою, особливо у найпоширенішій формі, спорадичному БАС, який становить 90% усіх випадків.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео