Шоколадний бренд Hershey Company піддався дивним імпульсам у новій кампанії і поєднав Reese’s з шоколадом, в якій також присутній голос коміка Генрі Пакера.
У своєму ролику, створеному Mother London, кондитерський бренд запропонував публіці самим досліджувати ці імпульси.
«Вишукане взуття на високих підборах. Я знаю, про що ви думаєте… ви хочете покласти туди арахісову пасту, чи не так? Нічого страшного. Це те, чим ми теж займаємось. Насправді це все наша справа». — говорить Пакер.
Джексон Хітчон, генеральний менеджер роздрібної торгівлі в Європі та світі в The Hershey Company, прокоментував: «Ми знаємо, що Reese’s чудово відрізняється, це не звичайний продукт, і це те, що ми відзначаємо — ми хочемо, щоб кожен спробував поєднання шоколаду та арахісової пасти і полюбив цю різницю. Ми хотіли показати нашим шанувальникам та майбутнім шанувальникам, наскільки самовіддано ми об’єднали ці два аромати. У ряді будь-яких, але не звичайних сценаріїв».