11 Вер 2023, 13:04

Ребус та оголошення в газеті: український бренд створив особливі креативи для особливої події

Український бренд JUL повідомив про розширення та відкриття простору у Львові.

З цієї нагоди команда створила тизер та спеціальні креативи у вигляді кросворду, ребусу та навіть статті в газеті.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Розкажіть друзям про новину

Нове відео