Реальні фото, пробіг та інше: ролики українських маркетплейсів показали процес перевірки авто та нерухомості
19 Вер 2024, 17:11

Реальні фото, пробіг та інше: ролики українських маркетплейсів показали процес перевірки авто та нерухомості

Українські маркетплейси AUTO.RIA та DIM.RIA разом з креативною агенцією banda представили нові рекламні кампанії одразу для двох брендів. В основі ідеї — показати, що і як перевіряють маркетплейси.

В межах кампанії розробили відео- і аудіоролики, а також візуальні матеріали. Усі креативи базуються навколо перевірок авто і нерухомості. 

Нова рекламна кампанія AUTO.RIA і DIM.RIA охоплює усі основні носії: ТБ, стримінгові платформи, радіо, аутдор та диджитал, а також реклама в Інтерсіті та на АЗК.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для AUTO.RIA креативники розробили короткі експлейнери, що розповідають про типи перевірок. У першій хвилі кампанії пояснили, звідки знають пробіг автомобіля, що він не в розшуку та скільки у нього було попередніх власників.

Ми прагнемо, аби українці купували автівки за чесною ціною, яка відповідає стану цього транспорту. Саме тому в AUTO.RIA впровадили понад 30 видів перевірок. Та якщо користувачі не розумітимуть, як саме вони відбуваються, то чи зможуть їм довіряти? Це і мотивувало нас запустити кампанію.
Аліна Вацьківська
бренд-менеджерка AUTO.RIA

Кампанія DIM.RIA базується на висвітленні «нерухомих фактів», які розповідають про певний тип перевірки. 

У рекламних креативах пояснюють, як інспектори маркетплейсу нерухомості перевіряють житло і як ці перевірки допомагають власникам та покупцям швидко і безпечно укладати угоди. Перша хвиля кампанії висвітлює перевірки за державним реєстром, за допомогою відеодзвінка або офлайн-візиту інспектора, віртуального туру з фото 360.

Ми обрали формат розповіді звичайних людей — власників житла, які на прикладі власного досвіду розповідають про різні перевірки нерухомості. Через їхні історії ми демонструємо, як легко кожен може підтвердити інформацію про свою нерухомість і швидше знайти покупця на DIM.RIA. Водночас комунікаційне повідомлення про «нерухомі факти» розкриває головні плюси перевіреної нерухомості для тих, хто її шукає.
Ірина Запорожець
бренд-менеджерка DIM.RIA

Розкажіть друзям про новину