Українські маркетплейси AUTO.RIA та DIM.RIA разом з креативною агенцією banda представили нові рекламні кампанії одразу для двох брендів. В основі ідеї — показати, що і як перевіряють маркетплейси.
В межах кампанії розробили відео- і аудіоролики, а також візуальні матеріали. Усі креативи базуються навколо перевірок авто і нерухомості.
Нова рекламна кампанія AUTO.RIA і DIM.RIA охоплює усі основні носії: ТБ, стримінгові платформи, радіо, аутдор та диджитал, а також реклама в Інтерсіті та на АЗК.
Для AUTO.RIA креативники розробили короткі експлейнери, що розповідають про типи перевірок. У першій хвилі кампанії пояснили, звідки знають пробіг автомобіля, що він не в розшуку та скільки у нього було попередніх власників.
Кампанія DIM.RIA базується на висвітленні «нерухомих фактів», які розповідають про певний тип перевірки.
У рекламних креативах пояснюють, як інспектори маркетплейсу нерухомості перевіряють житло і як ці перевірки допомагають власникам та покупцям швидко і безпечно укладати угоди. Перша хвиля кампанії висвітлює перевірки за державним реєстром, за допомогою відеодзвінка або офлайн-візиту інспектора, віртуального туру з фото 360.