Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора
21 Лис 2024, 12:18

Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора

Новий маркетинговий трюк мобільного оператора Mint Mobile — довгий і займає майже 30 хвилин телевізійного ефіру.

Ролик тривалістю 28:31 за участю актора Раяна Рейнольдса веде глядачів через серію відгуків клієнтів, стару рекламу Mint Mobile та кумедні сегменти, як-от кулінарне шоу, де шеф-кухар готує м’ятний мохіто.

Щоб відчути атмосферу, до якої прагне Mint Mobile, достатньо подивитися на актора та майстра бойових мистецтв Біллі Бланкса, який відкриває шоу «фінансовим тренуванням для всього тіла», що нагадує його фітнес-вправи тай-бо.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик був створений креативним агентством Maximum Effort і буде транслюватися до 29 грудня.

Розкажіть друзям про новину