Бренд джину Aviation American Gin представив свою креативну кампанію до Тижня Негроні — щорічного святкування, під час якого деякі бари та ресторани готують Негроні та його варіації, щоб зібрати кошти на благодійні цілі, в тому числі на рух Слоу Фуд, який пропагує чисту, місцеву, чесно вироблену їжу для всіх людей.
У ролику, присвяченому Гелловіну, співзасновник бренду, актор Раян Рейнольдс, представив химерного персонажа на ім’я Тоні О’Гроні — високе опудало з головою-ліхтариком — який наполягає на тому, щоб бути самим собою.
Рейнольдс вступає в комічний діалог з Тоні О’Гроні, а на прохання продемонструвати, як приготувати Негроні з Aviation American Gin, опудало відповіло відмовою. Діалог загострюється, Рейнольдс помітно розчаровується і врешті-решт йде зі знімального майданчика, закликаючи глядачів відвідати спеціальний сайт, щоб знайти рецепт коктейлю.
Кампанія відзначає другий рік, коли бренд виступає офіційним спонсором американського джину на Тижні Негроні, що триває з 16 по 22 вересня. Заклади харчування та бари також можуть зробити пожертву і стати офіційними партнерами заходу, підтримуючи зусилля по створенню більш справедливої та стійкої системи харчування.
Класичний коктейль Негроні від Aviation American Gin складається з однієї унції джину Aviation American Gin, однієї унції гіркого лікеру-аперитиву та однієї унції солодкого вермуту. Перемішаний і прикрашений апельсиновою цедрою, цей напій пропонує виразно американський погляд на італійську класику.
Відеоролик, створений креативним агентством Maximum Effort, що належить Рейнольдсу, зараз транслюється на диджитал платформах і в соціальних мережах, включаючи YouTube, Instagram і Facebook.