Нещодавно «Ходячі мерці» показали свій останній епізод після 11 сезонів, але деякі з найбільших сюрпризів фіналу сталися під час рекламних пауз шоу.
Це тому, що чотири персонажі «Ходячих мерців», які померли за 12 років шоу, ожили у ролі зомбі у п’яти роликах, які транслювалися під час шоу. AMC Networks у партнерстві з продюсерською компанією Раяна Рейнольдса Maximum Effort створила цю рекламу для постачальника програмного забезпечення Autodesk, групи компаній з аудиторських та консалтингових послуг Deloitte, служби доставки їжі Door Dash, компанії з програмного забезпечення для телебачення MNTN та компанії з домашньої безпеки та розумного дому Ring.
«Реклама має бути веселою», – сказав Рейнольдс. «За останнє десятиліття «Ходячі мерці» викликали більше культурних дискусій, ніж будь-який інший об’єкт, і ми хотіли вшанувати це, повернувши кілька персонажів із мертвих у забавній контекстній рекламі. Ми були вражені повною підтримкою Content Room AMC Networks та готовністю бути нетрадиційними від Autodesk, Deloitte, DoorDash та Ring. Я б також сказав MNTN, але це було простіше, тому що я контролюю цей бюджет! Реклама може стати частиною культурного діалогу, як це було раніше. Їм просто потрібно трохи більше кохання, уваги та пустощів».
Кампанія повернула персонажів «Ходячих мерців» Мілтона Мамета (у виконанні Далласа Робертса), Андреа Гаррісон (Лорі Голден), Родні (Джо Андо-Гірш) та Гарета (Ендрю Вест). Компанія Maximum Effort та Content Room зняли всі п’ять рекламних роликів за два дні у двох місцях.
«Було чудово співпрацювати з Maximum Effort у цій епічній демонстрації партнерів. Унікальний доступ Content Room до зомбі-апокаліпсису та мільйонів його живих шанувальників – це один із багатьох способів, за допомогою яких ми можемо контекстуально втілити бренд у життя», – заявив Кім Граніто, виконавчий директор Content Room та інтегрованого маркетингу AMC Networks. «Ми знаємо, що шанувальникам TWD сподобається творчість та можливість побачити, як деякі з їхніх улюблених персонажів оживають (повертаються) у цих уявних місцях».
Ролик Autodesk показує Робертса у ролі Мамета. Зіркою ролика від Deloitte стала Голден, яку грає Андреа Гаррісон. У ролику DoorDash – Джо Андо-Гірш. У рекламі Ring з’явився персонаж Веста – Гарет.
MNTN, де Рейнольдс є головним креативним директором, відкриває свій ролик коротким виступом актора, а потім повертається до Голден, яка зазначає, що хоча реклама — це весело, маркетологам може бути складно показати її на телебаченні. Вона демонструє програмне забезпечення MNTN і жартує, так багато знає про нього, тому що з’їла мозок Рейнольдса.