Раян Рейнольдс воскресив персонажів серіалу «Ходячі мерці»
22 Лис 2022, 12:35

Раян Рейнольдс воскресив персонажів серіалу «Ходячі мерці»

Нещодавно «Ходячі мерці» показали свій останній епізод після 11 сезонів, але деякі з найбільших сюрпризів фіналу сталися під час рекламних пауз шоу.

Це тому, що чотири персонажі «Ходячих мерців», які померли за 12 років шоу, ожили у ролі зомбі у п’яти роликах, які транслювалися під час шоу. AMC Networks у партнерстві з продюсерською компанією Раяна Рейнольдса Maximum Effort створила цю рекламу для постачальника програмного забезпечення Autodesk, групи компаній з аудиторських та консалтингових послуг Deloitte, служби доставки їжі Door Dash, компанії з програмного забезпечення для телебачення MNTN та компанії з домашньої безпеки та розумного дому Ring.

https://www.youtube.com/watch?v=uNEn8j-Vmt4&ab_channel=Autodesk

«Реклама має бути веселою», – сказав Рейнольдс. «За останнє десятиліття «Ходячі мерці» викликали більше культурних дискусій, ніж будь-який інший об’єкт, і ми хотіли вшанувати це, повернувши кілька персонажів із мертвих у забавній контекстній рекламі. Ми були вражені повною підтримкою Content Room AMC Networks та готовністю бути нетрадиційними від Autodesk, Deloitte, DoorDash та Ring. Я б також сказав MNTN, але це було простіше, тому що я контролюю цей бюджет! Реклама може стати частиною культурного діалогу, як це було раніше. Їм просто потрібно трохи більше кохання, уваги та пустощів».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія повернула персонажів «Ходячих мерців» Мілтона Мамета (у виконанні Далласа Робертса), Андреа Гаррісон (Лорі Голден), Родні (Джо Андо-Гірш) та Гарета (Ендрю Вест). Компанія Maximum Effort та Content Room зняли всі п’ять рекламних роликів за два дні у двох місцях.

«Було чудово співпрацювати з Maximum Effort у цій епічній демонстрації партнерів. Унікальний доступ Content Room до зомбі-апокаліпсису та мільйонів його живих шанувальників – це один із багатьох способів, за допомогою яких ми можемо контекстуально втілити бренд у життя», – заявив Кім Граніто, виконавчий директор Content Room та інтегрованого маркетингу AMC Networks. «Ми знаємо, що шанувальникам TWD сподобається творчість та можливість побачити, як деякі з їхніх улюблених персонажів оживають (повертаються) у цих уявних місцях».

Ролик Autodesk показує Робертса у ролі Мамета. Зіркою ролика від Deloitte стала Голден, яку грає Андреа Гаррісон. У ролику DoorDash – Джо Андо-Гірш. У рекламі Ring з’явився персонаж Веста – Гарет.

MNTN, де Рейнольдс є головним креативним директором, відкриває свій ролик коротким виступом актора, а потім повертається до Голден, яка зазначає, що хоча реклама — це весело, маркетологам може бути складно показати її на телебаченні. Вона демонструє програмне забезпечення MNTN і жартує, так багато знає про нього, тому що з’їла мозок Рейнольдса.

Розкажіть друзям про новину