Ralph Lauren презентував капсульну колекцію для кіберспортсменів
18 Лип 2023, 15:58

Ralph Lauren презентував капсульну колекцію для кіберспортсменів

Бренд одягу Ralph Lauren оголосив про нове партнерство з G2 Esports, берлінською організацією, яка працює з деякими з найвідоміших імен у світі ігор, включаючи Fortnite та League of Legends. Відтепер Ralph Lauren стане офіційним екіпірувальником команди G2.

Нова співпраця включає в себе спеціальну капсульну колекцію, до якої увійшли бейсболки, спортивні костюми, худі, футболки та багато іншого в культових темно-синьому, золотому та вишнево-червоному кольорах модного бренду.

«Ми раді оголосити про важливий крок, який зробила G2 для подальшого виходу на споживчий ринок завдяки нашій останній співпраці з Ralph Lauren, — розповідає Сабріна Ратіх, операційна директорка G2 Esports. — Ми вважаємо, що партнерство має величезне значення для покращення загального досвіду для армії G2. Налагоджуючи ці відносини, ми прагнемо наблизити фанатів до бренду, залучити нову аудиторію та запропонувати кращий досвід для наших шанувальників».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для просування лімітованої лінійки обидва бренди випустили яскравий відеоролик, який показує деяких з найкращих професійних геймерів G2, серед яких Нікола «NiKo» Ковач, Стівен «Hans Sama» Лів, Мікаела «mimi» Лінтруп, Зайнаб «zAAz» Туркі, Джулія «juliano» Кіран та інші, на тлі нью-йоркського ландшафту, анімація якого виконана в стилі League of Legends.

Короткометражний фільм був розроблений та спродюсований власною креативною командою G2, Digiteyes.

G2 вірить, що ця колаборація допоможе перенести зусилля бренду, спрямовані на геймінг та кіберспорт, у світ моди та стилю життя. «Ця захоплююча капсульна колекція не тільки зміцнює позицію G2 як піонера на кіберспортивній сцені, але й підкреслює наші постійні зусилля, спрямовані на розширення меж і подолання розриву між кіберспортом і стилем життя, — говорить Ратіх. — Колекція зосереджена на плавному поєднанні моди, ігор та стилю життя, що дозволяє фанатам носити ці речі як на арені, так і поза нею».

Команда G2 з League of Legends відсвяткує запуск колекції на LEC Summer Finals, великому турнірі з League of Legends, який стартує у Берліні.

Розкажіть друзям про новину