22 Сер 2023, 14:16

Райдужне та бджолине молоко: ролики висміяли молочне різноманіття у магазинах

Вівсяне молоко, конопляне молоко, мигдальне молоко, соєве молоко – всі ці інгредієнти не містять молочних продуктів, але все одно мають назву «молоко». Чому? Це питання ставиться у новій серії роликів від California Milk Processor Board (CMPB), некомерційної маркетингової ради, яка фінансується каліфорнійськими переробниками молока та керується Департаментом продовольства та сільського господарства Каліфорнії. CMPB відома своєю кампанією «Got Milk?».

Рекламні ролики «Everyone Wants to be Milk», створені у партнерстві з рекламним агентством GALLEGOS United, використовують мелодію класичного дитячого віршика, щоб висміяти тенденцію, коли незліченна кількість нових видів молока заповнює полиці продуктових магазинів по всій країні.

Кампанія також включає відеоролик тривалістю 45 хвилин, який транслюватиметься в прямому ефірі на власних соціальних та діджитал платформах, зокрема на сайті gotmilk.com. Пізніше, цієї осені, кампанія пошириться на інфлюенсерів та інші діджитал-експресії, включаючи 8-бітну діджитал гру.

Серія демонструє химерні ітерації молока: від гост-молока до хот-дог-молока, і в кінцевому підсумку має на меті показати, що, врешті-решт, існує лише одне справжнє молоко.

Джеймс Кулп, виконавчий директор, керівник відділу по роботі з клієнтами GALLEGOS United, розповів, що реклама спрямована на «зміну ставлення та стимулювання споживання справжнього молока», оскільки останні статистичні дані свідчать про те, що маятник почав «хитатися на користь молочних продуктів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео