Коли спека стає нестерпною, деякі бренди обирають кондиціонери, тоді як інші, як Brahma, воліють грати зі світлом. У розпал парагвайського літа пивний бренд запустив інноваційну кампанію під назвою «Branded Shadows», перетворивши затінені ділянки міста Асунсьйон на рекламні носії в людський зріст.
Останніми роками в Парагваї спостерігається рекордна спека, піки якої перетворюють вулиці на справжні печі. Замість того, щоб нав’язувати себе міському ландшафту за допомогою традиційних білбордів, Brahma та агентства Grey Brazil і Grey Argentina мали блискучу ідею зробити так, щоб бренд з’явився в тіні.
Завдяки точному моделюванню траєкторії руху сонця, близько сотні логотипів Brahma були встановлені на дахах будівель та барах. Коли сонце в зеніті, ці логотипи відкидають ідеальні тіні на землю, саме там, де мешканці інстинктивно шукають прохолоди.
А щоб посилити вплив кампанії, бренд запустив веселу соціальну активацію: люди, які помітили одну з цих «тіней», могли опублікувати історію про свою знахідку в Instagram, а натомість отримати холодне пиво на вибір.