Щоб відкрити Сезон жахів, американська пивоварня Elysian Brewing, яка належить AB InBev, у партнерстві з американським кабельними каналами USA Network і Syfy випустили нову лімітовану хеллові́нську партію пива Chucky: A Killer Wit Beer.
Пиво було представлене рекламним роликом, в якому смертоносна лялька бігала пивоварнею Elysian, залишаючи криваво-червоні кроки та хаос після себе.
Напій включає журавлину, а також нотки ромашки і кориці.
Це партнерство покликане вселити страх у серця фанатів фільмів жахів якраз до виходу другого сезону серіалу «Чакі», прем’єра якого відбудеться 5 жовтня на USA Network та Syfy.
«Так само, як Чакі є синонімом Хелловіна, гарбузове пиво Elysian стало синонімом сезону», — сказав Джо Бісакка, співзасновник Elysian Brewing. «Бачити культову особу Чакі на наших банках — це як угода, укладена у пеклі».
Еллен Стоун, виконавчий директор з розваг, взаємодії зі споживачами та стратегії бренду в NBCUniversal Television and Streaming, додала: «Чакі — один із найзнакових і найулюбленіших персонажів Хелловіна, і ми знайшли ідеального партнера в Elysian Brewing, щоб передати його дух цього сезону».
Колаба з «Чакі» та NBCUniversal, не тільки зміцнює зв’язок бренду з осінніми святами, а також пов’язує бренд із інтелектуальною власністю, відомою своїм вірусним маркетингом. Минулого року команда «Чакі» запустила безліч онлайн-активацій у першому сезоні серіалу, викликавши інтерес через TikTok, Instagram та New York Comic Con.
Для Elysian це партнерство більше, ніж можливість зайнятися хорошим мережевим маркетингом. Це також хороший привід повозитися з інгредієнтами та створити нові рецепти.